سینتیا زرازیر، نماینده پارلمان لبنان در پی ازدحام و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیرو‌های نظامی، هدف ضرب و شتم قرار گرفت و توانست از محل تظاهرات دور و مجدداً وارد پارلمان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
تصویری عجیب از موش‌های غول پیکر که در تکه موش وسط آشپزخانه گرفتار شدند.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
یک خروس در لحظاتی عجیب و در شرایطی که بین انبوهی از تمساح ها گرفتار بود، گریخت.
رئیس امور عشایر اهر گفت: براثر برف‌وکولاک، شدت سرما و برودت دما در ارتفاعات اهر و هریس بیش از 1000 راس دام تلف شد و خسارت‌هایی به راه‌ها، چادرها و وسایل زندگیِ عشایر واردشده که برآورد اولیه میزان خسارت 20 میلیارد تومان است./فارس
لحظه شکار یک گراز گرفتار در میان کفتارها و تمساح، که در این شکار تمساح موفق به بلعیدن گراز شد. منبع: خبرفوری
در حال حاضر، ربات‌های واقعی روزبه‌روز در دنیای واقعی محبوب‌تر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند گفتار و حالت‌های چهره انسان را با دقت وهم‌آوری تقلید کنند.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
این افراد به‌علت نقص فنی یکی از مینی‌بوس‌ها در میانه راه گرفتار می‌شوند و حدود ۲۴ ساعت به‌دلیل ناآگاهی از مسیر در شرایط جوی گرفتار می‌شوند و این ساعات را بدون آذوقه و وسایل گرمایشی به‌سر می‌کنند.
بیست نفر از کوهنوردان و فعالان محیط زیست در هوای بسیار سرد، برای علوفه رسانی به حیات وحش گرفتار در برف، به جای کوله پشتی، پِرِس‌های علوفه خشک را تا ارتفاعات منطقه حفاظت شده شیدا رساندند.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
کودک ۸ ساله اهل مشهد که بدون حضور خانواده در ساحل بابلسر در حال شنا بود، گرفتار امواج خروشان شد؛ که با هوشیاری غریق نجات‌ها از مرگ نجات پیدا کرد.
رئیس جمهور آمریکا نه تنها از پراکندگی در افکار و عدم تعادل در گفتار رنج می برد بلکه حتی بدون کمک همسرش از پوشیدن یک کت نیز عاجز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ