هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران صهیونیست تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
هزاران معترض در شهر «کیشیناو» پایتخت مولداوی امروز در اعتراض به گرانی سوخت و مواد غذایی تظاهرات برگزار کردند.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
شمار زیادی از آمریکایی ها در اعتراض به سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به این کشور، اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
دانشجویان یونانی امروز در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطار مقابل وزارت حمل و نقل این کشور تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.
در جریان برگزاری تظاهرات مردمی در شهر «آتن» در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطاردر یونان، تا کنون ۱۴ پلیس کشته و زخمی شدند.
تظاهرات اعتراضی گسترده ای در «رامشتاین» آلمان در مخالفت با ارسال سلاح از سوی محور غرب به اوکراین در حال برگزاری است.
شماری از حامیان صلح در اعتراض به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شدند.
هواداران والنسیا با برگزاری تظاهراتی مقابل دفتر این باشگاه به مدیریت والنسیا و اخراج جنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم، اعتراض کردند.
شماری از صهیونیست‌ها در نظر دارند در اعتراض به راکد ماندن پرونده نظامیان اسیر، در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اقدام به برگزاری تظاهرات کنند.
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
ایتالیایی ها هم در اعتراض به وضعیت اقتصادی به خیابان آمدند و تظاهرات ضد دولتی در مرکز شهر رم برگزار شد.
هزاران نفر از مردم بلژیک در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تظاهرات گسترده ای را در بروکسل برگزار کردند.
دانشجویان پزشکی در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به طرح دولت برای افزودن یک سال تحصیلی دیگر به برنامه‌های درسی خود تظاهرات برگزار کردند. دولت فرانسه در نظر دارد یک سال چهارم را برای دانشجویان پزشکی عمومی اضافه کند که طی آن آن‌ها برای کار در مناطق دورافتاده اعزام خواهند شد تا کمبود پرسنل پزشکی در آنجا جبران شود.
رسانه های پاکستان از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز حامیان «عمران خان» در این کشور خبر می دهند.
مردم بحرین در تظاهراتی گسترده در منامه علیه انتخابات فرمایشی در این کشور که قرار است در روز ۱۲ نوامبر برگزار شود، دست به اعتراض زده و خواستار تحریم آن شدند.
کوزوو شامگاه گذشته شاهد بزرگترین تظاهرات اعتراضی از سال ۱۹۹۹ بوده است.
ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
ساکنان شهر درسدن در ایالت زاکسن آلمان امروز باردیگر در اعتراض به افزایش تعرفه های برق و ارسال تسلحیات به اوکراین از سوی این کشور دست به تظاهرات زدند.
فعالان محیط زیست در برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سیاست آب و هوا و محیط زیست دولت تظاهرات برگزار کردند و دستان خود را با چسب روی زمین چسباندند. نیروهای پلیس برای جدا کردن دست تظاهرکنندگان از روغن استفاده کردند و در ادامه آنها را بازداشت کردند.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ