رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان، گفت: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال کارش را جلو می‌برد و امیدوار است راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.
وزیر کشور در خصوص حواشی ایجاد شده در پی بخشنامه معاون سیاسی خود گفت: این مساله جزو موضوعات در دست رسیدگی ما است، امیدواریم با دوستان به یک تفاهم مناسبی برسیم و این کار را مدیریت کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم این کار خوب ساخت تندیس‌ها از مفاخر کشور در تهران ادامه داشته باشد تا شهروندان با سرمایه ملی و فرهنگی کشور هر بیشتر آشنا شوند.
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
مربی فولاد گفت که مس کرمان تیم سخت کوش و قابل احترامی است و آنها فردا کار سختی برابر این تیم در پیش دارند.
همچنان سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران زیر آوار هتلی در شهر مالاتیا ترکیه هستند و خبر جدیدی از آن ها در دست نیست.
مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.
رئیس جمهور گفت: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در ایران و مالزی امیدواریم این ظرفیت ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری‌های فیمابین به کار گرفته شود.
رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با مصوبه شورای امنیت پای کار هستند و امیدواریم آزمون سراسری امسال در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.
مدافع پرسپوليس مدعی است که علیرغم سختی کار در ادامه مسیر، آنها از حیث فوتبالی تلاش خواهند کرد امیدواری بزرگی را بین هواداران تیم شکل دهد.
هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.
اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس است و باید ببینیم که قانون در مواردی که گفته شد، تغییری دارد یا خیر. امیدواریم در مهلت مقرر اصلاحات لازم انجام شود و انتخابات سال آینده را با قانون جدید انجام بدهیم.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران حوزه صنعت خودرو افتتاح و آغاز به کار کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی استقلال به سازمان لیگ و احتمال طرح شکایت از این باشگاه توضیخ داد.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز یا فردا وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی می‌کنیم و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت مسئله اقتصاد را به برجام گره نزد و با خودکفایی و تکیه بر نیروی جوان کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: امیدواریم این روند بهبود یابد.
هافبک نساجی مازندران معتقد است تیمش کار سختی مقابل سپاهان دارد اما برای موفقیت در این مسابقه تلاش خواهند کرد.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
نماینده مجلس گفت: بر اساس قرائنی که به ما داده شده است دولت قرار است آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند. گفته می‌شود ایشان مدیر توانمندی است که امیدواریم این‌گونه باشد و بتواند این وزارتخانه را اداره کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: امیدوارم همه تلاش دولت برای اصلاح نظام بانکی به کار گرفته شود که تا این امر رخ ندهد امیدی به اصلاح ساختار اقتصادی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ