وزیر کشور در خصوص حواشی ایجاد شده در پی بخشنامه معاون سیاسی خود گفت: این مساله جزو موضوعات در دست رسیدگی ما است، امیدواریم با دوستان به یک تفاهم مناسبی برسیم و این کار را مدیریت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره تداوم گرمای بی سابقه هوا و احتمال تعطیلی ادارات، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد ممکن است باز هم تعطیلی رخ بدهد، اما امیدواریم نیازی به تعطیلی کشور وجود نداشته باشد.
زنجان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم ۲۰۰ هزار واحد در این بافت‌ها برسد.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: لایحه لغو روادید ۵۰ کشور دنیا با ایران به هیئت دولت ارائه شده که امیدواریم در کوتاهترین زمان این لایحه به تصویب برسد.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: لایحه لغو روادید ۵۰ کشور دنیا با ایران به هیئت دولت ارائه شده که امیدواریم در کوتاهترین زمان این لایحه به تصویب برسد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لایحه جامع انتخابات هم اکنون در کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است و انتظار داریم تا اواسط اردیبهشت تصویب و برای اجرا ابلاغ شود.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دو ماه پیش توافق اولیه برای بازدید هیات های فنی ایرانی و بحرینی از سفارت خانه های دو کشور حاصل شد.
وزیر امورخارجه گفت: امیدواریم سند همکاری‌های امنیتی میان دو کشور ایران و عراق هرچه سریع‌تر نهایی شود.
وزیر خارجه سوئد امروز ابراز امیدواری کرد که کشورش بتواند تا پیش از اواسط ماه جولای به ناتو بپیوندد.
اوجی وزیر نفت گفت: امیدوارم به زودی مشکل ناترازی گاز در کشور برطرف شود تا بتوانیم درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی داشته باشیم.
وزیر خارجه ایتالیا مدعی شد این کشور امید دارد که تلاش های ترکیه به برقراری صلح در اوکراین منجر شود.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
معاون پژوهشی وزیر علوم پیشنهاد استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ قانون جهش دانش بنیان را به رؤسای دانشگاه‌ها داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در مورد بودجه پژوهشی خبر خوبی با اذن رهبری بدهد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تردد ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث در کشور خبر داد و گفت: با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای ۶ میدان نفتی و ۲ میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.
نماینده مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: از گذشته تا به حال اشتباه رفته ایم. امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای کشور ارائه کنیم.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر عراق گفت که امیدواریم تفاهم طرف های عراقی به تشکیل دولتی مقتدر در این کشور منجر شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما کشت قراردادی را با اولویت گندم توسعه خواهیم داد و امیدواریم نتایج خوبی در خودکفایی محصولات اساسی داشته باشیم.
عین اللهی از تشکیل صندوق بیماران صعب العلاج خبر داد و افزود: امیدواریم با این اقدام، شرایط حمایت از بیماران صعب العلاج، بهتر شود.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم لایحه قانون جامع ایرانیان خارج از کشور با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب این قانون انجام و گشایشی ویژه در حل مسائل و مشکلات ایرانیان حاصل شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امیدواریم لایحه انتخابات با همکاری نمایندگان مجلس و شورای نگهبان تا آخر شهریور ماه آماده و ارائه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ