رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم این کار خوب ساخت تندیس‌ها از مفاخر کشور در تهران ادامه داشته باشد تا شهروندان با سرمایه ملی و فرهنگی کشور هر بیشتر آشنا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
زنجان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم ۲۰۰ هزار واحد در این بافت‌ها برسد.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
زاکانی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
سخنگوی دولت گفت: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند. سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
مربی فولاد گفت که مس کرمان تیم سخت کوش و قابل احترامی است و آنها فردا کار سختی برابر این تیم در پیش دارند.
مدافع پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش از بازی سخت با گل‌گهر در سیرجان با دست پر خارج شود.د
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، معتقد است که کار این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار سخت است.
مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.
وحیدی گفت: نیرو‌های مسلح اعلام آمادگی کردند تا اگر نیاز شد، وارد صحنه شوند و البته امیدواریم شرایط آن‌قدر سخت نشود و سایر دستگاه‌ها هم آماده‌اندو نیاز است این آمادگی‌ها حفظ شود.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تامین مالی مناسب برای همه روش‌های ساخت مسکن در بانک مرکزی تدوین شده و امیدواریم آثار آن سریع‌تر مشخص شود.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
دو کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی گفت و گویی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده‌اند.
کردی گفت: امیدواریم نیازی به مازوت سوزی پیدا نکنیم و یا در حداقل خود اتفاق بیافتد به گونه‌ای که هم برق مصرفی کشور تأمین شود و هم مازوت سوزی در آخرین اولویت مصرف سوخت قرار بگیرد.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
هافبک استقلال می‌گوید هواداران این تیم به جا انتظار برد در همه مسابقات را دارند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در حال ساخت است و امیدواریم با سرعت گرفتن ساخت مسکن، بتوانیم به ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد برسیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خصوصی سازی به شرایط این باشگاه بعد از اقدامات صورت گرفته پرداخت.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ