هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شارل لکلرک درباره قرارداد جدیدش با فراری ایتالیا با وجود تلاش مرسدس بنز برای جذب او مطالبی بیان کرد.
عضو هیات مدیره استقلال ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حجت کریمی از تصمیم خود برگردد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ضمن بر شمردن مشکلات این تیم در دیدار مقابل ژاپن، گفت: در چند سال اخیر زنگ خطر برای والیبال ما به صدا درآمده و باید تلاش بیشتری کنیم تا به جایگاهمان برگردیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی؛ در مقوله مبارزه با فساد، ما در عین اینکه متمرکز بر روی علت‌ها هستیم، از معلول‌ها نیز غافل نمی‌شویم. سوال این است که در بحث مقابله با فساد، آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؟ باید بگویم نه، اما مجدانه در این عرصه تلاش می‌کنیم.
رئیس مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا در برنامه هفتم توسعه، اشکالات برنامه‌های گذشته تکرار نشود و اگر درست عمل کنیم، این توان را داریم تا ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.
پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقد هستیم باید از طریق مکانیسم ۳ + ۳ و بدون توسل به زور مسائل منطقه حل و فصل شود. امیدوار هستم نتیجه این نشست و تلاش ها منجر به حل و فصل و مسالمت آمیز مساله شود.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
هافبک باتجربه گل گهر سیرجان اعلام کرد در هر تیمی حضور داشته باشد، برای موفقیت آن تیم تلاش خواهد کرد.
گئورگی گولسیانی می‌گوید برای قهرمانی پرسپولیس تلاش زیادی خواهد کرد و معتقد است تیم‌شان در لیگ دیگر فرصت اشتباه ندارد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در تلاش هستیم در ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ۱۰۰ هزار اصله درخت با مشارکت و همکاری جوانان هلال‌احمر بکاریم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوار هستم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
هافبک ذوب آهن می گوید در تلاش هستند در ادامه راه به یک رتبه خوب تک رقمی دست پیدا کنند.
مهدی طارمی می‌گوید ایران دو بازی دیگر دارد و مقابل ولز به دنبال پیروزی خواهد بود.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت که همچنان روش مذاکره و دیپلماسی ادامه خواهد داشت.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
قهرمان المپیک کم شنوایان و ناشنوایان گفت: معلولیت ما محدودیت نیست و تا زمانی که زنده هستم برای بالا بردن پرچم مقدس ایران تلاش می‌کنم و هیچ گاه ورزش را کنار نخواهم گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ