همچنان سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران زیر آوار هتلی در شهر مالاتیا ترکیه هستند و خبر جدیدی از آن ها در دست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال تماسی با منچسترسیتی داشته تا شرایط جذب ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم، را جویا شود.
هافبک استقلال خوزستان معتقد است با وجود شکست نمایش خوبی مقابل آلومینیوم داشتند.
آاس امروز ادعا کرد که رئال مادرید هیچ تماسی برای خرید امباپه با پی اس جی نخواهد گرفت و ناصر الخلیفی نباید منتظر این اتفاق باشد. همه می دانند امبابه به تیمی جز رئال نخواهد رفت.
بایرن مونیخ در تماسی با منچسترسیتی خواهان شروع مذاکرات درباره انتقال خولین آلوارز شده و او را گزینه‌ای می‌داند که در صورت ناکامی در جذب هری کین به هدف اول باشگاه تبدیل خواهد شد.
ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رئیس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، استراتژی رئال برای جذب کیلیان امباپه را تشریح کرد.
بو اسونسون، سرمربی ماینتس، می‌گوید در چند روز اخیر هیچ تماسی با توماس توخل نداشته است.
قاسم حدادی‌فر اعلام کرد که برای سرمربیگری در ذوب‌آهن با او صحبتی انجام نشده است.
آخرین تماس شکیرا و جرارد پیکه پیش از نقل مکان فرزندان این دو برقرار شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد روزنامه نگار بازداشت شده آمریکا، تحت پوشش روزنامه نگار اقدامات جاسوسی صورت داده است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این کشور در حال حاضر در رابطه با پیمان «استارت» هیچ تماسی با آمریکا ندارد.
کرملین در ارتباط با حادثه برخورد جت جنگنده این کشور با یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز دریای سیاه گفت: هیچ تماسی در سطح بالا درباره برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی وجود نداشته است.
دنی آلوز در تماسی تلفنی با همسرش خوانا سانز، از او درخواست کرده فعلا از جدایی منصرف شود.
دنی آلوز در تماسی تلفنی با همسرش خوانا سانز، از او درخواست کرده فعلا از جدایی منصرف شود.
روی ویتوریا می گوید که برای نشستن روی نیمکت مصر، هیچ صحبتی با کارلوس کی روش نداشته است.
سخنگوی کرملین بیان داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه تماس مقدماتی بین روسیه و آمریکا در خصوص امکان برگزاری یک نشست بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان و نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی تماس تلفنی در خصوص مذاکره برای لغو تحریم‌ها و همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران گفتگو کردند.
در تماسی دیرهنگام، سرانجام رئیس جمهور امریکا پس از ۵ روز با نتانیاهو به عنوان نامزد پیروز انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی تماس گرفت.
هفته گذشته مرد جوانی با آتش‌نشانی تماس گرفت و از ریزش چاه و حبس دو مرد زیر آوار در خانه‌ای ویلایی و قدیمی خبر داد. با گزارش این حادثه مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند چاهی عمیق در زیرزمین یک خانه ویلایی حفر شده و ریزش کرده است.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که آمریکا و روسیه تماس و ارتباطی برای کاهش تنش ها بین دو طرف ندارند.
رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: چند هفته قبل با مراجعه مرد میان سالی به این پلیس، مبنی بر برداشت غیرمجاز ۹۷۰ میلیون ریالی از حسابش، مشخص شد این فرد به دنبال دریافت تماس واتس اپی مبنی بر برنده شدن در مسابقه رادیویی، درخواست‌های فریبنده شخص کلاهبردار را دنبال کرده است.
محققان دریافتند در صورتی که افراد به جای استفاده از لنز‌های قابل استفاده مجدد، از لنز‌های یکبار مصرف روزانه استفاده کنند، بین ۳۰ تا ۶۲ درصد موارد کراتیت آکانتاموبا در بسیاری از کشور‌ها قابل پیشگیری است.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ