حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کرده اند.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کرده اند.
بنا به درخواست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار شد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار شود.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: علی آبادی مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.
در ابتدای جلسه، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه خیرمقدم گفت و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به جای رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه شرکت کرد. جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد.
«سید صولت مرتضوی» که پس از به روی کارآمدن دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور شد با رأی مجلس پاستور را به سمت خیابان آزادی برای جلوس بر کرسی وزارت کار ترک می‌کند.
ابراهیم رئیسی روز شنبه در نامه‌ای معاون سیاسی وزارت کشور در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده است.
معاون امور مجلس رئیس جمهور از معرفی «سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شنیده‌های یک نماینده حاکی است که احتمالا صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم در رسانه‌های داخل و هم خارج کشور برخی مطالبی را مبنی بر دو تابعیتی بودن آقای زاهدی وفا عنوان کردند، اما ایشان مثل هر دانشجوی بورسیه وغیر بورسیه در آنجا اقامت داشته است.
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
حسینی می‌گوید: به نفع نمایندگان است که درباره وزیر کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند، نه بیش از آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ