انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز عده‌ای از سربازان از موزه ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل آوردند.
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
عیسی آل‌کثیر بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس به جدایی او، سرانجام با انتشار یک استوری به این انتقال واکنش نشان داد.
مدافع راست سابق استقلال بعد از حدود یکسال به فوتبال برگشته و در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارد.
صادق بارانی، کاپیتان سابق پیکان، دوران خدمت سربازی خود را در ملوان به پایان رساند.
علت غیبت کیم مین جائه در اردوی تیم‌ ملی کره‌جنوبی، حضور او در خدمت سربازی است.
از جمله نام‌های واضح روی سنگ مرمر می‌توان به اطلس، دیونیسوس، تئوفاس، الیس، زوپیروس تریفون، آنتیپاس و آپولونیوس اشاره کرد.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
شگفت اینکه این مورچه‌های غول‌پیکر بزرگترین مورچه‌های نیستند که در تاریخ طبیعی کره زمین وجود داشتند. فسیل‌هایی از یک مورچه غول‌پیکر در آلمان پیدا شده است که ملکه‌اش به بزرگی یک الیکایی (پرنده‌ای کوچک از راسته گنجشک‌سانان) بوده. سربازان چنین ملکه احتمالا هر چیزی سر راهشان بوده شکار می‌کردند از مارمولک گرفته تا پرندگان و پستانداران.
وزارت دفاع بریتانیا فاش کرد که نیرو‌های روسی مجبور شده‌اند تنها با "اسلحه و بیل" به مواضع اوکراین حمله کنند.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
ملوان تنها ثانیه‌هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.
ملوان بندرانزلی در یکی از بازی‌های حساس خود در این هفته به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
پرچم‌های اوکراین بر فراز قبر سربازان کشته شده اوکراینی در یک گورستان نظامی در خارکیف به اهتزاز در آمده است. نیرو‌های روسی یک سال پیش در چنین روزی، به این منطقه حمله کرده بودند.
عمر عبدالرحمان تیم الوصل امارات را ترک کرد تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد.
رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال بر خلاف توقع هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان روی نیمکت نشست.
در جنگ جهانی دوم، نیروی دریایی ایالات متحده به همراه مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NSIT)، کبوتر‌ها را برای استفاده از صفحه گلایدر با منقار آموزش دادند تا ارتش بتواند بدون اینکه ایمنی سربازان در معرض خطر قرار گیرد، بمب‌ها را پرتاب کند.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
گشتی‌های سربازان روسی و آمریکایی به طور اتفاقی در شهر القحطانیه در شمال غرب کشور با هم برخورد کردند تا پیاده شوند و تبادل مکالمات و تصاویر در صحنه ای که رسانه ها آن را منعکس کنند.
علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم پرسپولیس تهران مشکلی برای همراهی سرخپوشان با فرا رسیدن مهرماه نخواهد داشت.
علی کریمی در سفر اخیر خود به کشور امارات با مهرداد پولادی، ستاره سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دیدار کرد.
برکان که حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد و با سیستم تسلیحاتی SARP کنترل از راه دور ادغام شده است، برای افزایش پشتیبانی نیرو‌های مسلح ترکیه و عناصر امنیتی در میدان توسعه داده شده است.
حسین مرادمند مدافع استقلال با انتشار یک استوری، به صورت رسمی از پایان خدمت سربازی خود خبر داد.
وینگر تیم هوادار مشکل سربازی‌اش را حل کرد تا به جمع هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید اضافه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ