شرایط چلسی و استراتژی نادرست مدیریت این باشگاه در یک سال اخیر ضربه‌ای جبران ناپذیر به این تیم وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
بر اساس گزارش جدید بانک جهانی، صدها میلیون نفر از مردم خاورمیانه و شمال آفریقا طی دهه آینده با کمبود جدی آب روبه‌رو خواهند شد.
اطلاعات می‌گویند حدود نیمی از ۶۰۰ آبخوان‌های آب زیرزمینی دشت‌های کشور در آستانه خشک شدن قرار دارند. مصرف آب‌های سطحی به میزانی غیرقابل باور رسیده و این باعث شده است تقریباً اکثریت تالاب‌های کشور رو به خشکی و کاهش سطح بروند. مجدد آمار از کاهش آب‌های قابل استحصال و استفاده به کمتر از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب می‌گویند. در همین توان ذخیره‌سازی حاصل از سدسازی‌ها نیز به سختی ۵۰ میلیارد مترمکعب را نشان می‌دهد.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
جلسه ویژه‌ای که گفته می‌شد بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا در این باشگاه برگزار خواهد شد امروز برگزار و هشدار مدیران نراتزوری به سیمونه اینزاگی ابلاغ شد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شاهرود دچار کمبود شدید آب است، گفت: این شهرستان ۲۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد و با تداوم شرایط کنونی تابستان دشواری را خواهیم داشت.
ماسیمو فررو، رییس سابق باشگاه سمپدوریا، می‌گوید با تهدید جدی مرگ روبرو شده و به شدت از این موضوع ترسیده است.
یک رسانه آمریکایی می نویسد به دلیل افزایش اجاره بهای مسکن در ایالت نیویورک، شرایط زندگی برای طبقه متوسط دشوارتر شده است.
نزدیک به یک دهه است که کارشناسان نسبت به افت فشار گاز در پارس جنوبی هشدار داده اند در صورتیکه این اتفاق بیفتد با یکی از جدی ترین بحران های کشور مواجه خواهیم شد.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد و برنامه‌ای ریزی هایی برای جلوگیری از رسیدن به آن مرحله در دستور کار است.
دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت هشتمین سالگرد حبس خود در زندان آل خلیفه تاکید کرد که نبود گفتگوی جدیدی و اصلاحات واقعی را از ریشه های بحران در این کشور است.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قدم به جام جهانی قطر می‌گذارد حالا با بحرانی غیرمنتظره روبرو شده است: مصدومیت.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، با مشکلاتی جدی در آستانه جام جهانی 2022 قطر روبرو شده است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، برای بازی با لچه 10 بازیکن را در اختیار ندارد.
اصفهان- سخنگوی آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به کاهش ذخیره سد زاینده‌رود، خشکی چاه‌های فلمن و کاهش آبدهی منابع آب زیرزمینی، اگر مصرف بهینه رعایت نشود با بحران آب در اصفهان مواجه خواهیم شد.
وزیر خارجه مصر از آمادگی قاهره برای همکاری با جامعه جهانی جهت ایجاد مرکز نگهداری و توزیع مواد غذایی و غلات در آفریقا خبر داد.
بایرن مونیخ روزهای خوبی را در بوندسلیگا سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که اختلاف زیادی در رختکن این تیم وجود دارد.
رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که بحران آب و هوا در اروپا جدی است و باعث افزایش ۱۰ برابری قیمتها خواهد شد.
مقامات آلمانی هشدار دادند در صورت تداوم قطع جریان انتقال گاز روسیه به این کشور، برلین با بحران جدی انرژی روبرو خواهد شد.
در حالی همواره  محافل رسانه‌ای، آکادمیک و مقامات سیاسی این پرسش که «آیا جنگ جهانی دیگری در راه است؟» را مطرح می‌کنند که این سناریو به دلایل گوناگون از مدت‌ها پیش رنگ باخته‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ