مهاجم باتجربه ایران اگر در این دوره از جام جهانی گلزنی کند، نامش را وارد کتاب تاریخ خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
کریم بنزما با از دست دادن پنالتی علاوه بر کمک به حذف تیمش، فرصت آقای گلی در مسابقات را از دست داد.
کریم بنزما نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و ضربه پنالتی او به تیرک دروازه برخورد کرد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.
هافبک جوان تیم سپاهان این فرصت را پیدا کرده تا با نمایش بهترین فرم خود در تیم ملی، پیراهن ایران در جام ملت‌ها را بر تن کند.
رئیس دومای روسیه تاکید کرد که مردم کریمه با رای به الحاق به این کشور،عدالت و حقیقت را برگزیدند.
مهاجم ایرانی اومونیا برای دومین مسابقه پیاپی برای تیمش موفق به گلزنی شد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، این فرصت را دارد که نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های متعدد صنعتی، اقتصادی، درمانی و ورزشی برای سال آینده داریم و عهد می‌بندیم وعده دولت مبنی بر ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را عملیاتی کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وعده داده شده در خصوص ایجاد یک میلیون فرصت شغلی تحقق یافته و به حمدالله از یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کردیم.
زنگنه می‌گوید: «توان دیپلماسی کشورمان مقداری ضعیف‌تر از گذشته شده است و از فرصت‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم تا شبکه‌ای از ارتباط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم کنیم. زندگی امروز زندگی ارتباطات و همکاری جمعی است و از کار انفرادی یا کار محدود کمتر نتیجه گرفته می‌شود. وقتی ما نتوانیم از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی رسانه‌ای و دیپلماسی اجتماعی بهره بگیریم فرصت برای افرادی مانند آقای مکرون فراهم می‌شود تا از این خلأ بهره بگیرد و به اظهارات نسنجیده بپردازد.»
جانشین کریم بنزما در خط حمله تیم ملی فرانسه روز گذشته خود را به محل اردوی این تیم رساند.
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی‌ها و رتبه بندی خودی‌ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.
کریم باقری پس از جدایی دراگان اسکوچیچ، فرصت همراهی تیم ملی را از دست داده و در پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهد.
شاگردان کارلو آنچلوتی در شبی که کریم بنزما در بازگشتش به ترکیب این تیم پنالتی از دست داد، به تساوی مقابل اوساسونا رضایت داد.
با اتمام دوران مصدومیت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری‌اسپور او حالا این فرصت را دارد تا بتواند در جمع شاگردان «کارلوس کی‌روش» حضور پیدا کند.
روبرت لواندوفسکی امشب امید اول گلزنی بارسا برابر ویکتوریا پلژن است و این شانس را دارد تا بالاتر از کریم بنزما در رده‌بندی بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
یک نماینده مجلس گفت: عهد اخوتی را با هیچ یک از ارکان دولت نداریم و از طرفی، به اندازه کافی فرصت یک ساله داده شده است. آنجایی که نقطه قوت بوده سعی بر این داریم آنجا را تقویت کنیم و آنجایی که حس کنیم دولت بر مبنای برنامه درستی کار نکرده طبیعتا مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
یک نماینده مجلس گفت: عهد اخوتی را با هیچ یک از ارکان دولت نداریم و از طرفی، به اندازه کافی فرصت یک ساله داده شده است. آنجایی که نقطه قوت بوده سعی بر این داریم آنجا را تقویت کنیم و آنجایی که حس کنیم دولت بر مبنای برنامه درستی کار نکرده طبیعتا مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، تایید کرد که با جدایی کریس رونالدو، فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کرده است.
مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما برای اقدامات جدی و واقعی باید کار کنیم و از گفتگو‌های بی‌مایه دوری کنیم، چراکه عراق نیازمند عمل است نه حرف. مردم بسیار تمایل به اصلاح واقعی دارند که آن‌ها را از رنج‌هایشان نجات دهد.
یک نقشه رادیکال برای متوقف کردن صعود نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ