لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
سیروس دین‌محمدی از امروز کارش را به عنوان مربی هوادار آغاز کرد و به فوتبال ایران برگشت.
هافبک تیم ملی فوتبال روسیه گفت: کار آسانی در دیدار مقابل ایران نخواهیم داشت.
کارشناس و پیشکسوت ژیمناستیک می‌گوید مهمترین مسئله بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایجاد همدلی و وفاق میان اهالی این رشته است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خط دفاع این تیم برابر فولاد باید هوشیار باشد، گفت: حضور علیرضا منصوریان در فولاد کار را برای استقلال در بازی فردا سخت می‌کند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی خفیف مقابل فرایبورگ در مورد تنبیه انضباطی پل پوگبا توضیحاتی ارائه کرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه اثرگذار باشند.
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق ادعای دولتمردان بانک‌های اطلاعاتی ما کامل است، پس شناسایی تعداد محدودی دلال و سفته‌باز بازار ارز، سکه و خودرو نباید کار سختی برای دولت باشد.
فدراسیون فوتبال ژاپن به دنبال تمدید ۲+۲ ساله قرارداد هاجیمه موریاسو است.
روزنامه اطلاعات نوشت: تا کار اقتصاد به دست کاربلد و متخصص نیفتد و مدیران تریبونی و کم تجربه در پست های مهم باشند،
روزنامه اطلاعات نوشت: تا کار اقتصاد به دست کاربلد و متخصص نیفتد و مدیران تریبونی و کم تجربه در پست های مهم باشند،
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی تیمش مقابل انگلیس گفت به شاگردانش افتخار می‌کند و از همین حالا به فکر بازی آخر تیمش در مرحله گروهی مقابل ایران است.
تیم ملی ایران به دنبال رقم زدن سومین جام جهانی متوالی خود است که با کسب امتیاز شروع می شود.
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، مدعی شد در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو به نفع همه مربیان در دنیای فوتبال است.
رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی پوشان نونهال گفت: ابتدای راه قرار دارید و سعی کنید گام نخست را درست بردارید و به غیر از مدال طلای المپیک، با مدال دیگری قانع نشوید.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فردی باید وزیر کار شود که درد محرومیت داشته باشد تا بتواند برای محرومان تصمیم بگیرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حساسیت‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهارکرد: فردی باید برای این وزارتخانه انتخاب شود که در بین نمایندگان مجلس مقبولیتی داشته باشد و با رأی خوبی از مجلس به این وزارت برود.
مربی تیم هندبال دختران نوجوان کشورمان بعد از شکست شاگردانش برابر میزبان دیدارهای جهانی و اولین تیم اروپایی رقیب گفت: از این مرحله کارمان در مسابقات جهانی سخت‌تر شده است.
فرناندز که چند روز پیش با تیم سپاهان برای اردو با تیمش به ترکیه رفته، ظاهرا اردوی تیم را ترک کرده و به همراه دوست دخترش به محل تفریحی در کوروچشمه رفته است.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ