حسن روشن پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی ایران در این فیلم صحبت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافینیا به خاطر اشتباه دیشب و اخراج برابر ختافه رسما از دوست داران بارسا پوزش خواست.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، از هم تیمی‌هایش در اینتر به خاطر حواشی و اتفاقات اخیر عذرخواهی کرده است.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام فاش کرد بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان به دست میلان، آنتونیو کونته دو ساعت او را سرزنش کرده است.
مسی: اعتراف می‌کنم درباره پاری‌سن‌ژرمن اشتباه کردم
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، اعتراف کرده است که طی 12 ماه اخیر اشتباهات زیادی در استمفوردبریج مرتکب شده است.
بن چیلول، ستاره انگلیسی چلسی، از هم‌تیمی‌هایش و هواداران به خاطر کارت قرمزی که دیشب در جریان شکست مقابل رئال مادرید گرفت عذرخواهی کرد.
صحنه بر هم خوردن تعادل مهدی قایدی در محوطه جریمه نساجی هنوز بحث بر انگیز است. برخی می گویند این صحنه شبیه سازی بوده و برخی هم اعتقاد بر پنالتی دارند.
تصاویر منتشر شده از تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در جریان بازی این تیم برابر لیورپول نشان می‌دهد که او از هواداران و بازیکنان رئال عذرخواهی کرده است.
ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی، با انتشار پستی از اظهارات روز گذشته‌اش درباره باشگاه بارسلونا عذرخواهی کرد.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران می گوید سال های متمادی است که داوران تهرانی برای تیم های تهرانی سوت می زنند اما این اتفاق در شهرستان ها رخ نمی دهد.
سرمربی آرژانتینی و سابق عربستان گفت: در خصوص حضورم در تیم ملی عربستان، اشتباه کردم که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ از این تیم جدا شدم. ما در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شکست نخوردیم و فقط یک گل دریافت کردیم.
دروازه‌بان فولاد خوزستان معتقد است حمید حاج‌ملک در صحنه های مشکوک به پنالتی برای استقلال درست تصمیم گرفته است.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
هری مگوایر که بعد از اشتباه در دیدار دیشب تیمهای ملی انگلیس و آلمان به شدت هدف انتقاد قرار گرفته با انتشار یک پست اینستاگرامی اشتباهش را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.
هانسی فلیک یک سال پس از جدایی از بایرن اعتراف کرد که می توانست با تصمیماتی بهتر و گفت‌وگوی مستقیم با حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، در بایرن ماندنی شود.
یونس امامی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی قول مدال خوشرنگ‌تر در سال آینده را داد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید درباره خریدهای اریک تن‌هاخ در این تیم اشتباه کرده است.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تصمیمش در زمینه عدم جذب یک هافبک جدید اشتباه بوده است.
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا تویط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ