غزال راهب با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برای بازتولید سرمایه‌های موجود باشد، رویکرد نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده را رویکردی مناسب برای طرح‌های ساخت و توسعه مسکن عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صیانت از اراضی کشاورزی با بسیج تمام نهادهای متولی مورد تاکید سازمان امور اراضی کشور بوده و عنوان می‌شود باید با تمام توان از اراضی کشاورزی مرغوب محافظت شود.
به همت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هزار و یک گشت پاسارگاد،پویش «هزار و یک ایران‌بان» باهدف حفظ و نگهداشت منابع طبیعی و صیانت از اماکن گردشگری با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی رونمایی شد.
فرمانده کل ارتش گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد.
رئیس دادگستری استان تهران، «عدم طرح دعوا» و «عدم پیگیری متناسب حقوقی» از سوی دستگاه‌های دخیل در حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی را از ضعف‌های موجود به‌ منظور صیانت از حقوق بیت‌المال دانست.‌
وزیر جهاد کشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.
رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
با مصوبه مجلس و با هدف صیانت از ذخایر ارزی کشور، بانک مرکزی مجاز به تخصیص، فروش، تهاتر یا مبادله منابع ارزی حاصل از صادرات نفت و گاز پایین‌تر از نرخ میانگین ارز صادرات در روز کاری قبل نیست.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
در شرایط فعلی دستیابی به برجام منطقه‌ای شامل طیف وسیعی از ابعاد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بین ج. ا. ا با کشور‌های عرب جنوبی یک اولویت راهبردی و ضرورت تام برای صیانت از منافع ملی در وضعیت بحرانی و پیچیده منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد بود.
جمعی از نمایندگان مجلس طرحی با عنوان اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران تدوین و پیشنهاد کردند
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که شامل طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران است.
طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران اعلام وصول شد.
رئیس سازمان شیلات ایران بر ضرورت حفظ و صیانت از منابع دریایی تاکید کرد و از راه‌اندازی پایگاه حفاظت از منابع آبزیان در کشور خبر داد.
طرح جدید مجلس در خصوص جرم‌انگاری از فیلم‌برداری و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی حالا به امضای ۸۷ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است. این طرح که با عنوان «تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشور‌های متخاصم علیه امنیت و منافع ملی» قرار است مورد بررسی قرار بگیرد، امضای بعضی از حامیان طرح صیانت را هم در تایید خود دارد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین آب و غذا از چالش‌ها و مسائل اصلی آینده جهان خواهد بود تاکید کرد: دولت تأکید ویژه ای بر صیانت از منابع آب و خاک، به ویژه خاک دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
هنوز جزئیات طرح جدید صیانت منتشر نشده، اما یک منبع مطلع در مجلس گفت «هر آنچه که برای محدودسازی اینترنت مد نظر تندرو‌های مجلس بوده، عملا رخ داده و اکنون تندرو‌ها به دنبال جرم‌انگاری فعالیت در فضای مجازی هستند»
رئیس دانشگاه تهران گفت: این نکته نشان داد که ما باید برای صیانت از دانشگاه، جنبه‌های امنیتی و حفاظتی را بهبود ببخشیم و یکی از مکانیزم‌های مدنظر ما ایجاد گیت‌های ورودی است که در کل دانشگاه حتما اجرایی خواهد شد. این گیت‌ها خریداری خواهد شد، منتها منابع مالی آن را باید تامین کنیم.
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی به هیچ وجه با طرح صیانت مجلس ارتباطی ندارد./ منبع: صدا و سیما
اتحادیه اروپا اخیرا دو گام در این راستا برداشته است: اول اینکه این سازمان بودجه‌های متعدد خود را در یک ابزار واحد به نام ابزار همسایگی، توسعه و همکاری بین‌‌المللی (NDICI) با ۵/ ۷۹میلیارد یورو برای دوره ۲۰۲۱-۲۰۲۷ ترکیب کرده است و دوم اینکه «تیم اروپا» را راه‌‌اندازی کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ