مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: استقلال در خارج از خانه انگیزه بالایی دارد و نتایج خوبی گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
تمرین امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
حسین قربان‌زاده می‌گوید رفتار سازمان خصوصی‌سازی در قبال پرسپولیس و استقلال یکسان بوده اما شرایط آبی‌ها متفاوت بوده است.
سرپرست جدید استقلال از هواداران این تیم خواست تا علیه کسی شعار ندهند.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
ستاره فرانسوی استقلال با وجود بازگشت به تمرینات تیمش اما هنوز شرایط بازی کردن ندارد.
مربی استقلال با بیان اینکه با شرایط سختی که ما داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم گفت: اعتقاد دارم قهرمان اصلی در این لیگ، استقلال است.
هافبک جوان استقلالی‌ها دوست ندارد بدون انجام بازی برای تیمش لیگ بیست و دوم را به پایان برساند.
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
هافبک استقلال نوید یک‌‌ بازی جذاب را در دربی به هوادران می دهد.
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
فتح‌اله‌زاده بار دیگر در شرایطی که اخباری مبنی بر نامه مدیران استقلال به اعضای هیات دولت برای پرداخت بدهی استراماچونی مطرح است، بار دیگر قول خرید بازیکن خارجی داد.
استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
دو بازیکن خارجی استقلال با دریافت بخشی از مطالبات خود از نظر ذهنی شرایط بهتری پیدا کردند.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، استقلالی‌ها در خانه موفق به شکست فولاد نشدند.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که نشانه های پیشرفت در تیم مشخص است.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ