قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که معامله‌گران پیشرفت مذاکرات سقف بدهی آمریکا و مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی کردند، از پایین‌ترین رقم دو ماه اخیر افزایش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
عملکرد و شرایط لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در چند ماه اخیر ممکن است او را از هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش دور کند.
دارنده سه مدال برنز بوکس آسیا گفت: مدال جهانی می‌تواند مسیر زندگی‌ام را تغییر دهد و در سومین حضور در این مسابقات تنها به مدال طلا فکر می‌کنم.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن 35 آیفون طلایی برای هدیه دادن به اعضای تیم قهرمان جام جهانی 2022 سفارش داد.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات‌متحده آماده می‌شدند که می‌تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
تصاویری که امروز از جام جهانی در دستان لیونل مسی منتشر شد به دلیل تفاوتهایی در جزئیات جام طلایی خبرساز شد.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
لیونل مسی مدتی پیش اعلام کرد جام جهانی قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود ولی حالا که جام طلایی در دستهای لئو است دلایل زیادی وجود دارد که او را در جام 2026 هم ببینیم.
نشریه اکیپ فرانسه بلافاصله بعد از پایان جام جهانی و قهرمانی آرژانتین اسامی یازده بازیکن منتخب این مسابقات را اعلام کرد.
کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
جالب است بدانید که برنده توپ طلای جام جهانی در تورنمنت های اخیر، در تیم برنده حضور نداشته است!
لیونل مسی و کیلیان امباپه، علاوه بر رقابت بر کسب قهرمانی جام جهانی، به دنبال تصاحب توپ و کفش طلای این رقابت ها هستند.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
تا اینجای رقابت های جام جهانی پنج گل و سه پاس از مسی به ثبت رسیده بنابراین آمار و ارقام نیز حکم به شایستگی او برای بردن توپ طلای جام جهانی می دهد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی 2022 صعود کرد.
بعد از تساوی بدون گل بلژیک مقابل کرواسی و حذف شیاطین سرخ اروپا از جام جهانی روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم، با خطر جدی اخراج مواجه است.
مسیر قیمت طلای جهانی به کدام سو خواهد رفت؟
هفتمین فراخوان صندوق علمی مشترک راه ابریشم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ