دارنده سه مدال برنز بوکس آسیا گفت: مدال جهانی می‌تواند مسیر زندگی‌ام را تغییر دهد و در سومین حضور در این مسابقات تنها به مدال طلا فکر می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه اسکای شرکت کرد.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هم‌قسم شده‌ایم که سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم و هدف‌مان در قهرمانی آسیا گرفتن امتیاز خوب و مدال طلا است.
سنگین وزن کشتی فرنگی ایران گفت: به لحاظ وزنی نسبت به دوره قبلی مسابقات جهانی شرایط بهتری دارم و در تلاشم تا نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
محمد عبدالهیان در ادامه توضیح داد: به همسرم گفتم که به دلیل ازدواج دخترمان الان پولی در بساط ندارم. همسرم هم که در دستش یک النگوی طلا داشت آن را در آورد و گفت "در شرایطی که مردم ترکیه در شرایط بدی هستند من هم نمی‌خواهم که این النگو را دستم کنم. تو این النگو را بفروش و با پول آن برای کمک به ترکیه برو".
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ارلینگ هالند می‌گوید به دست آوردن توپ طلا یکی از هدفهای بلندمدت او است ولی در حال حاضر همه تمرکزش را به جوایز انفرادی نخواهد داد و به فکر موفقیت تیمش خواهد بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: به ذهن هیچ کسی خطور نمی‌کرد که در یک ضرب به مدال طلا برسم.
قهرمان 21 گرنداسلم تنیس حرفه‌ای مردان گفته که می‌خواهد برای کشورش یعنی صربستان در المپیک مدال طلا کسب کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
جام‌جهانی قطر | خروس فرانسه بانگ قهرمانی سر داد / امباپه کفش و توپ طلا راباهم می‌خواهد
جمال موسیالا در رویای فتح توپ طلاست و از مقایسه شدن با لیونل مسی نیز احساس غرور می کند.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
کریستیانو رونالدو می‌خواهد امسال در مراسم توپ طلا حضور یابد.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
محمد حسین محمدیان برای رسیدن به قهرمانی جهان و برآورده کردن آرزوی پدر باید نماینده آمریکا را از پیش رو بردارد.
دارنده مدال طلای پرتاب پارالمپیک توکیو می‌گوید: در مسابقات جهانی مراکش به دنبال این است که بهترین خودش باشد و ضمن ارتقاء رکوردش در توکیو، به مدال طلا برسد.
علیرضا بیرانوند با دو کلین‌شیت در شروع لیگ برتر، آمادگی خود برای کسب دستکش طلا را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ