تا اینجای رقابت های جام جهانی پنج گل و سه پاس از مسی به ثبت رسیده بنابراین آمار و ارقام نیز حکم به شایستگی او برای بردن توپ طلای جام جهانی می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال معتقد است کای هاورتز می‌تواند در پنج پست مختلف هجومی بازی کند، به همین دلیل سخت به دنبال جذب این مهاجم چلسی است.
دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، به دلیل سیلی زدن به مربی لانس در خطر محرومیت پنج جلسه‌ای قرار گرفته است.
دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، به دلیل سیلی زدن به مربی لانس در خطر محرومیت پنج جلسه‌ای قرار گرفته است.
پنج بازیکن تیم ملی هلند به دلیل مسمومیت غذایی بازی فردا شب برابر فرانسه را از دست دادند و حالا دلیل مسمومیت آنها مشخص شده است.
یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
آلوارو رودریگز به دلیل پنج کارته شدن در رقابت های دسته سوم فوتبال اسپانیا، نمی تواند رئال را در بازی یکشنبه برابر بارسا همراهی کند.
مدیر شبکه پنج سیما درباره نبود مجریان چالشی مثل دلاوری روی آنتن گفت: محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحتی کند. با این حال او مجری خوب ماست و ان‌شالله به‌زودی هم همکاری داشته باشیم.
مولداوی امروز پنج شنبه به دلیل عنوان نشده، برخی پروازهای خارجی خود را لغو کرد.
سمنان- سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال جاری متاسفانه پنج نفر از مردم استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که بیشترین این افراد در دامغان ساکن بودن
محسن خلیلی می‌گوید پرسپولیس بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شده و باز هم می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.
لیونل مسی تمرین پنج شنبه آرژانتین را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد.
در اینجا پنج دلیل برای انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی وجود دارد.
نتایج بررسی گروهی از محققان نشان می‌دهد حدود یک سوم گوشی‌های دور انداخته به دلیل شارژ نشدن دور انداخته می‌شوند. البته یکی از شایع‌ترین دلیل شارژ نشدن گوشی هوشمند به کثیف بودن درگاه شارژ آن مربوط می‌شود که اکثر مواقع می‌توان با هوای فشرده آن را تمیز کرد.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا، گفت: من پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دارم و می توانم یکی از آنها را فدای جام جهانی کنم.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، به قطر سفر کرده و قصد دارد پنج روز جام جهانی را تماشا کند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش قسمتی از ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش قسمتی ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
شهردار تهران گفت: تهران پنج سد دارد که امروز در شرایط کاملا ناپایداری است. در جلسات متعددی در خصوص پرتی ۳۰ درصدی آب به دلیل فرسودگی شبکه صحبت شده، شبکه‌ای که بیش از ۵۵ سال قدمت دارد. در کنار نوسازی این شبکه باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.
یک شرکت برزیلی می‌گوید نیمار باید به دلیل تخلفات گسترده و فساد مالی در پرونده انتقالش به بارسلونا از طرف دادگاه به پنج سال زندان محکوم شود.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ