کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی نوجوانان ایران برای پنجمین بار به مسابقات جام جهانی نوجوانان صعود کرد
اصفهان- برنامه زمان‌بندی کامل دیدارهای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اعلام شد.
اصفهان - پوستر رسمی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا امروز در اصفهان رونمایی شد.
الهلال با گل زود هنگام در فینال آسیا از حریف ژاپنی پیش افتاده است.
پورتو با پیروزی مقابل اسپورتینگ لیسبون در فینال جام اتحادیه پرتغال به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
اینجا تربت جام است. جدیداً در آن نه زلزله‌ای آمده، نه جنگی صورت گرفته است. گناه مردم هم تنها این است که در شهری مرزی داخل ایران متولد شده‌اند. سهم آن‌ها از زندگی در کشوری که دارنده دومین ذخایر گازی جهان است، چیزی نیست جز صف. یک روز صف نان و کپسول گاز، روز دیگر صف نفت و بخاری.
مسابقات رالی داکار 2023 به پایان رسید و راننده مشهور قطری برای پنجمین بار، جام قهرمانی را در بخش اتومبیل بالای سر برد.
با پیشنهاد فدراسیون هندبال ایران و موافقت فدراسیون هندبال آسیا (AHF)، کشور ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا شد.
۵۵ هزار هوادار فوتبال در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس که در ورزشگاه بصره برگزار شد، شرکت کردند.
تیم ملی عمان در دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس به مصاف عراق خواهد رفت.
کریستیانو رونالدو در قطر حضور در پنجمین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در شرایطی تجربه کرد که شرایط برای این ستاره به هیچ وجه مشابه گذشته نبود.
تیم والیبال پیکان پنجمین حضور خود در رقابت های جام باشگاه های جهان را تجربه خواهد کرد.
کریستیانو رونالدو در پنجمین جام جهانی به دنبال فتح این جام است.
جام جهانی 2022 امروز وارد پنجمین روز خود می شود و 4 دیدار را در آن شاهد خواهیم بود.
شاید ستاره تیم ملی که چهل‌ویکمین گلش با لباس ایران را در شصت و پنجمین بازی ملی‌اش مقابل سنگال به ثمر رساند، نتواند دیدار اول ایران مقابل انگلیس را از ابتدا شروع کند
ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۵۹ میلیون یورو اعلام شده است که این پایین‌ترین رقم در گروه دوم است. ایران از این حیث در بین ۳۲ تیم جام جهانی در رده بیست و هشتم قرار دارد.
فیفا به پنجمین حضور مسی واکنش نشان داد و نوشت: آیا لئو می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی و شکوه برساند؟
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
هفته اول سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از شنبه نهم مهر با سه دیدار آغاز می‌شود.
بسیاری تصور می‌کردند که سال ۲۰۱۸ آخرین حضور کریستیانو رونالدو در جام جهانی، این بزرگ‌ترین تورنمنت جهان خواهد بود، اما فوق‌ستاره پرتغالی با حضور در قطر پنجمین جام‌جهانی خود را رقم خواهد زد.
در دیدار سوپرجام اروپا، رئال‌مادرید در فنلاند موفق به شکست فرانکفورت شد تا برای پنجمین مرتبه این جام را بالای سر ببرد.
رئال مادرید امشب در سوپرجام اروپا امیدوار است این جام را برای پنجمین بار بالای سر ببرد ولی آینتراخت فرانکفورت می‌گوید رقیب ساده‌ای برای مادریدی‌ها نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ