بعد از تساوی بدون گل بلژیک مقابل کرواسی و حذف شیاطین سرخ اروپا از جام جهانی روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم، با خطر جدی اخراج مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
کارلو ماتزونه، مربی مشهور ایتالیایی، در 86 سالگی درگذشت.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
مربی خارجی تیم ملی والیبال استعفا داد و رفت
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
همه اهالی یک دهکده در تنکابن سفالگری می کنند ۵نسل این خانواده از بزرگ خاندان محبی، سفالگری یاد گرفته و بیمه صنایع دستی شده اند. این روستا به نام آنها شهرت جهانی گرفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگرچه نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند، اما مهم‌ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند
وب سایت ESPN مدعی شد که ایران با در اختیار داشتن یک نسل طلایی، می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا باید پیش از رفتن در مورد نتایج اخیر و نابود کردن نسل ورزشکاران این رشته پاسخگو می‌بود.
مهدی رجب‌زاده در دومین فصل سرمربیگری، ماموریت بازگرداندن یک تیم ریشه‌‎دار به سطح اول لیگ برتر را پیش روی خود می‌بیند.
مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باید شرایط برای ادامه همکاری او با تیم ملی مهیا شود.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ