معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهتمام داشتن در شاخص‌های اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرایی حج امسال، گفت: خدمات رسانی مطلوب موجب افزایش رضایتمندی زائران میشود.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
انجمن شرکت های هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت را به دلیل نوسازی ناوگان و ارائه خدمات رسانی بهتر داده است.
یکی از افسران بخش خدمات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که مشکلات روانی در بین نظامیان این رژیم به شدت افزایش پیدا کرده است.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
در هفته گذشته فرآیند کاهش خدمات رسانی شرکت های هواپیمایی داخلی آغاز شد و پرواز برای مسیرهای پر تردد کاهش یافت که به نظر می رسد این موضوع مربوط به عدم موافقت افزایش قیمت بلیت است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیت‌های استان‌های ساحلی کشور ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می‌دهد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت: افزایش تعرفه خدمات آموزشگاه‌های رانندگی صحت ندارد.
هم‌زمان با افزایش تولید در ایران‌خودرو دیزل، نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این شرکت از ۶۰ به ۸۰ باب افزایش می‌یابد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از رشد ۲۲ درصدی خدمات یکپارچه فنی و مهندسی به چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال خبر داد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
اتحادیه بانک‌ها در لبنان اعلام کرد که به دلیل افزایش ناامنی، خدمات رسانی بانک‌ها در سراسر کشور به مدت یک روز متوقف می‌شود.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به افزایش ساعت به ساعت زائران در مبادی مرزی گفت: خدمات‌رسانی موکب‌های مرزی به ۱۰۰درصد ظرفیت رسید.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: هم افزایی مدیران شهری رمز تحول در خدمت رسانی و بهبود کیفیت زندگی در پایتخت است.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ