سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در محل وزارت خارجه عربستان سعودی با همتای خود دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه عمان با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن، دیدار و گفتگو کرد.
وزیران خارجه مصر و عربستان در قاهره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
عبدالله دوم شاه اردن و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، در شهر العلمین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور عراق در رایزنی با سفیر اتحادیه اروپا در بغداد، موضوعات مهمی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزارت برق عراق اعلام کرد که هیئت‌های عراقی و اردنی درباره اتصال شبکه برق دو کشور نشستی برگزار کردند.
رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز (پنجشنبه) درباره روند پرونده آشتی ملی تلفنی گفت‌وگو کردند.
کاردار سفارت آمریکا در عراق با رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
وزرای خارجه روسیه و چین بر مخالفت خود با رویکرد تقابلی غرب تاکید کردند.
مشاور امنیت ملی عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد با او، موضوعات مختلفی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
رئیس‌جمهور ترکیه با نخست‌وزیر مالزی از طریق ویدئوکنفرانس گفتگو کرد.
اعدام با توپ بویژه در مورد راهزنان به کار برده می‌شد. بنابر تاکید ناصرالدین شاه راهزنانی که امنیت جاده‌ها را مختل می‌کردند باید به این شیوه اعدام می‌شدند که درس عبرتی برای دیگران باشد که هیچگاه هم درس عبرت نمی‌شد و راهزنی و دزدی تا زمان رونق اقتصادی هر روز بیشتر می‌شد.
رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه میزبان بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان و هیئت همراهش بود.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
لایحه مبارزه با راهزنی دریایی در جلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
وزیر امور خارجه کشورمان و بلاول بوتور زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، آخرین تحولات و مناسبات دوجانبه و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.
راهزنی و قطاع الطریق یعنی بستن راه بر روی مردم که در روز پنج شنبه در اتوبان کرج، اتفاق افتاد، از دید قانونگذار از مصادیق محاربه محسوب می‌شود.
شرکت نفت یمن با اعلام ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده، از ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل خواست روند توقیف کشتی های سوخت رسان و راهزنی دریایی را متوقف کنند.
ساعت ۲۲ سیزدهم خرداد سال ۹۹ بود و خودروی سمند با نور چراغ هایش تاریکی جاده کاشمر به مشهد را می‌شکافت. راننده و برادرش که در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت داشتند، پس از خرید و فروش مقداری طلا در کاشمر، در حالی به مشهد بازمی گشتند که بیش از ۳ کیلوگرم طلا را با خود حمل می‌کردند.
دزدی نکنند. زنا نکنند. به هیچ مسلمانی دشنام ندهند. خون حرامی نریزند. آبروی کسی را که احترامش لازم است لگدمال نکنند. به خانه کسی حمله نکنند. کسی را به ناحق کتک نزنند. طلا و نقره و گندم و جو ذخیره نکنند. مال یتیم نخورند. به چیزی که نمی دانند، گواهی ندهند. مسجدی را ویران نکنند. مشروبات الکلی نخورند. جامه حریر و ابریشم نپوشند. کمربند زرّین نبندند. راهزنی نکنند. راهها را ناامن نکنند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ