رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره مجازات‌های در نظر گرفته شده برای بی حجابان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره مجازات‌های در نظر گرفته شده برای بی حجابان در لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.
به نظر می‌رسد که تصمیم خانواده گلیزر، مالک منچستریونایتد، برای فروش این باشگاه تغییر کرده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
به نظر می‌‌رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اصلاح کردند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی گفت: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده نسبت به بودجه سفر قبلی افزایش داشت.
رییس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که درمسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت در همین اغتشاشات نشان داد محکم پای کار انقلاب و کشور بوده و هنوز هم حاضر به فداکاری است.
در این میان، آن چه هنوز معما به نظر می رسد علت اولیه تجمع آلفا سینوکلئین است. اگرچه پارکینسون می‌تواند در خانواده‌ ها ایجاد شود اما به نظر می ‌رسد که ژنتیک تنها 10 تا 15 درصد موارد را توضیح می‌دهد.
مشاور حقوقی خانواده حمید نوری گفت: روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد همچنان ادامه دارد و در ماه می جلسات پیگیری خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: زنان همانند گلی خوشبو هستند و برای صحنه های سخت و درگیری های پر تنش اجتماعی خلق نشده‌اند.
واقعيت اين است به نظر من سه مشكل اساسي وجود دارد: يكي اينكه كيفرخواستي كه صادر شده كاملا غلط است و متاسفانه اين عبارت را بايد عرض كنم كه ظالمانه است و بازپرس و هياتي كه روي اين مساله كار كردند و بحث كارشناسي همه‌اش زيرسوال است (خيلي سربسته عرض كردم.)
فیاض گفت: هاشمی رفسنجانی و دولت غرب گرایش حجاب را کم کردند و خانواده از بین رفت، طلاق زیاد شد، آرامش اجتماعی در خانواده از بین رفت ... غرب گرایان و این چپ‌هایی که بعداً غرب گرا شدند، مانند میرحسین موسوی و ادامه‌های آن‌ها آمدند مذهب را ایدئولوژیک کردند که البته خودشان زود بریدند و مثل خاتمی‌ها و این‌ها تبدیل به مذهبی اصلاح‌طلبی و سکولار شدند و خودشان عملاً دیگر دین را کنار گذاشته‌اند.
اعضای خانواده سلطنتی همیشه بی‌عیب‌ونقص به نظر می‌رسند. علاوه بر کارشناسانی که به آن‌ها در انتخاب لباس‌ها و سبک ظاهرشان کمک می‌کنند، فهرستی از قوانین سلطنتی برای سبک لباس نیز وجود دارد که انتظار می‌رود از آن‌ها پیروی کنند.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
مشهد ـ  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید بابا محمد رستمی، ضمن دیدار با خانواده از همسر این شهید والامقام تجلیل کرد.
نکته عجیب، اما غیبت لوکادیا در این عکس است و به نظر می‌رسد او در کنار خانواده‌اش حضور ندارد. این درحالی است که گفته می‌شد لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تهران را ترک کرده است!
آرژانتینی‌ها یکی از طولانی‌ترین شب‌های خود را پشت سر گذاشتند. روحیه بازیکنان آلبی‌سلسته به شدت پایین است و کادر فنی به عنوان تراپی، ملاقات با خانواده‌ها را در نظر گرفته است.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
معاون توانبخشی استان تهران اعلام کرد: یک وکیل برای خانواده این جوان توانخواه اوتیسیم در نظر گرفته می‌شود تا خانواده به صورت رایگان از وکیل استفاده کند.
نئوبانک هوشمند فردا سال گذشته با سرمایه گذاری مشترک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) وابسته به بانک ایران زمین و هلدینگ “های وب” آغاز به کار کرد.
خانواده، مدرسه، دانشگاه و تقریباً تمام بازار کالاهای فرهنگی به مواجهه عقلانی و متعهدانه با جریان‌های مد و پوشاک نیاز دارند. ولی متأسفانه به چند دلیل همچنان مانعی بزرگ در برابر چنین مواجهه عقلانی و متعهدانه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ