معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند در آستانه شروع لیگ برتر یک پست اینستاگرامی انگیزشی را به اشتراک گذاشت.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر در استان سمنان از نجات یک طبیعت گرد گرفتار در ارتفاعات جنگل ابر شاهرود در منطقه چشمه شاه پسند خبر داد.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
به‌نظر می‌رسد که برنامه غذای کتوژنیک روشی مؤثر برای مبارزه با سرطان است. اما تحقیقات نشان می‌دهند که این نوع رژیم ممکن است اثرات جانبی کشنده برای افرادی که درحالِ حاضر با سرطان مبارزه می‌کنند، داشته باشد.
بالاخره آفتاب یک روز درمی‌آید و بعد از سال‌ها خود آقای رویانیان شفاف‌سازی کردند
شرکت انویدیا نسل جدید ابر رایانه DGX را می سازد که در کل مربوط به هوش مصنوعی مولد است و قدرت عملکرد آن یک اگزافلاپ خواهد بود.
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
تلسکوپ فضایی «هابل» تصویر خیره‌کننده‌ای از پیامد انفجار «ابر نو اختر» نوع ۲ در کهکشان مارپیچی «یوجی‌سی ۲۸۹۰» در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین ثبت کرده است.
یک ابر ترسناک «اسکاد» نادر که می‌توانست در ارتفاع کم قبل از طوفان تشکیل شود، در آسمان سیدنی ثبت شد.
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
هالک هوگان، قهرمان معروف کشتی کج، این روزها با شرایط فیزیکی سختی دست و پنجه نرم می‌کند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا عناصری از جهان‌های قابل سکونت در تاریک‌ترین و سردترین ابر مولکولی را که تاکنون در فضا دیده شده است، یافته است.
ان‌جی‌سی ۳۴۶، در «ابر ماژلانی کوچک» (SMC) قرار دارد که یک کهکشان کوتوله نزدیک به راه شیری است. ابر ماژلانی کوچک در مقایسه با راه شیری، میزان کمتری از عناصری را در بر دارد که سنگین‌تر از هیدروژن یا هلیوم هستند و ستاره‌شناسان آن‌ها را فلز می‌نامند.
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
دانشمندان بر این باورند که این ابر درخشان متشکل از مواد، یک ستاره نوترونی به‌سرعت در حال چرخش را پنهان می‌کند. این ستاره نوترونی در زمانی ایجاد شده است که هسته ستاره پرجرم در حال انفجار، تحت فشار شدید گرانش خود به داخل دچار فروپاشی شده است.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: یک جوان اهل روستای ابر در بخش بسطام شهرستان شاهرود در استخر کشاورزی، جان خود را از دست داد.
یک مدل سازی جدید رایانه‌ای نشان می‌دهد که قاره‌های زمین در آینده دوباره به هم خواهند چسبید.
مهندسان ناسا نشتی های موشک آرتمیس یک را ترمیم کردند.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
ناسا تصمیم دارد روز شنبه ماموریت آرتمیس یک را به فضا بفرستد. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرد پس از اختلال در موشکSLS و لغو ماموریت در روز دوشنبه، اکنون عملیات ۳ سپتامبر انجام می شود.
بنا بر اذعان برخی کارشناسان، پهپادهای ایران می‌توانند در بازار جهانی، رقابت کنند. این پهپادها به اندازه محصولات چینی یا غربی، پیشرفته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ