نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اصلاح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نهضت ملی مسکن است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نضهت ملی مسکن است.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اصلاح کردند.
کمیته تحقیق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد درباره طرح این رژیم در راستای الحاق کرانه‌باختری هشدار داد.
اعضای ناتو در حال بررسی طرحی هستند که پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی را تسهیل کرده و این طرح در اجلاس آتی ناتو در لیتوانی علنی خواهد شد.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را رفع کردند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
در نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری در سال جاری با الحاق ۶۰ هکتار اراضی در برازجان و ۱۴۵ هکتار اراضی در شهر جدید پرند برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از ارزیابی مخاطرات فرونشست و حریم گسلی اراضی الحاقی نهضت ملی مسکن برای حدود ۶۰ طرح خبر داد.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
به‌نظر می‌رسد مجلس یازدهم ساز دیگری را کوک کرده و به‌جای شنیدن صدای مردم به‌دنبال قطع کردن امواج ارتباطی برای ارسال و شنیدن این صداهاست. رفتاری که شاید بتوان آن را نوعی واکنش معکوس نسبت به اعتراضات و مطالبات مردم قلمداد کرد. طرح الحاق یک ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) که به‌تازگی از سوی مجلس مطرح شده و اتفاقاً بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است، یکی از همین‌ها است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، پذیرش هر گونه طرح صلح از سوی اوکراین را منوط به قبول واقعیت الحاق چهار منطقه جدید به خاک این کشور دانست.
منابع عبری همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو، اعلام کردند که وی به اجرای طرح الحاق کرانه باختری تعهد داده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق دو بند به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل موافقت کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع‌آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح قانون الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح قانون الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موافقت کردند.
نمایندگان با بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد برگزاری جلسات نقد و گفتگو در مجلس به صورت عادی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ