اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا از قرارداد بیش از ۴۲۸ میلیون دلاری ارتش برای ایجاد نمونه‌هایی انبوه از موشک‌های پیشرفته فراصوت خبر داد.
مدیرعامل شرکت نفت دولتی سوریه اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا تولید نفت و گاز این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد که این کشور آزمایش‌های بیولوژیکی در اوکراین دارد و در آنجا انواع سلاح‌های بیولوژیکی تولید می‌کند.
سازمان غذا و دارو ایالات متحده نخستین قرص تولیدشده از مدفوع اهدایی انسان را تایید کرد. این دومین درمان برگرفته از مدفوع انسان است که تاکنون تایید شده است. نخستین درمان مبتنی بر تنقیه بود که سازمان غذا و دارو آمریکا آن را در دسامبر ۲۰۲۲ تایید کرد.
شرکت شورون آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این شرکت در ونزوئلا به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده و تا پایان امسال ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌
اسناد فاش‌شده پنتاگون نشان می‌دهند که مصر، یکی از اصلی‌ترین متحدان آمریکا به صورت مخفیانه تلاش دارد ۴۰ هزار موشک برای ارتش روسیه تولید کند.
توقف صادرات و تولید نفت در اقلیم کردستان عراق و افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا قیمت نفت در بازارهای جهانی را افزایش داد.
هالگیت با بیان اینکه ادامه تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران «هیچ هدف صلح‌آمیز باورپذیر» ندارد گفت: «ایران باید این فعالیت به شدت نگران‌کننده که مغایر با رفتار همه کشور‌های سراسر جهان است را کنار بگذارد.»
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
به گفته یک مقام ارشد آمریکا، این کشور احتمالا میزان نیمه رساناهای پیشرفته کره ای که در چین تولید می شوند را محدود خواهد کرد.
پوتین در دیدار با فرماندار منطقه بلگورود گفت: کار جنگی عملی نشان می‌دهد که دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین دفاع‌های هوایی در جهان است.
روسیه مدعی شد که آمریکا عامل بیماری‌زای مصنوعی کروناویروس را در آزمایشگاه تولید کرده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج فقط برای میدان نظامی نیست و بسیج باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.
رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: گفته بودیم که فشار و قطعنامه سیاسی چیزی را تغییر نمی‌دهد و صدور قطعنامه واکنش جدی دارد و به همین خاطر تولید اورانیوم ۶۰ درصد در فردو از روز گذشته آغاز شده است.
شرکت تراشه سازی تایوانی TSMC تصمیم دارد تراشه های پیشرفته ۳ نانومتری را در کارخانه جدید خود در  ایالت آریزونا آمریکا  تولید کند.
بایدن در سخنرانی خود در کاخ سفید اعلام کرد: افزایش منطقی تولید نفت آمریکا ضروری است و افزایش تولید داخلی باید بدون به تاخیر انداختن روند انتقال ما به انرژی‌های پاک صورت گیرد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با انتقاد از تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت می‌گوید این تصمیم ناعاقلانه بوده و در شرایط کنونی مناسب به نظر نمی‌رسد.
برخی بر این باورند تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، با توجه به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول که پیش بینی کرده رشد اقتصاد جهانی طی سال ۲۰۲۳ کاهش می یابد، اتخاذ شده است.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه خود ،متعهد شد که تا سال ۲۰۲۴ برای ارتش اوکراین سامانه پدافند هوایی «ناسامز» تولید و ارسال کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.
چین موفق شده به فناوری پیشرفته‌تری در زمینه تولید خودروهای خودران دست یابد و به برنامه‌های خود در زمینه تولید این نوع خودروها شتاب بخشیده است.
اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا رای به انجام تحقیقی برای بررسی سرویس رسانی، مونتاژ و تولید در فضا (ISAM) دادند.
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ