جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
تعداد مشاهده ویدیوی معارفه ستاره‌های جذب شده توسط تیمهای عربستانی به بهانه‌ای جدید برای رقابت بین آنها تبدیل شده است.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
فناوری‌های جدید و نوآورانه مانند هوش مصنوعی اکنون به بستر مهمی برای رقابت سرسختانه میان چین و آمریکا تبدیل شده اند و در این مسیر، آمریکا با سلاح تحریم و چین با بومی سازی سعی در پیروزی دارد.
مسابقه کشتی آزاد آمریکا در حالی برگزار می‌شود که ۲ مدال‌آور جهانی این کشور هم وارد رقابت خواهند شد.
سه روز از تصویب قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت گذشت اما هنوز این نهاد قیمت‌ها را منتشر نکرده است.
رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی در مجلس یازدهم گفت: شورای رقابت باید نحوه قیمت‌گذاری جدید خودروهای داخلی را شفاف اعلام کند به عبارتی منطق حاکم بر فرمول قیمت‌گذاری خودروها توسط شورای رقابت باید برای مردم کاملا شفاف و مشخص شود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران اعلام کرد که سابریست‌های ایران وسایل خود را در نخستین روز جام جهانی ایتالیا در اختیار نداشتند و همین موضوع باعث شد که روی تمرکزشان تاثیر بگذارد و بازی‌های خود را از دست بدهند.
اعضای این حزب جدید افراد شناخته‌شده‌ای در سیاست ایران نیستند. آن‌طور که از ظاهر امر بر‌می‌آید، زهره الهیان چهره اصلی این حزب است و اعضای آن، از پنج جمع متفاوت به این حزب پیوسته‌اند که همه به شکلی با زهره الهیان ارتباط دارند.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
پس از فروکش کردن آتش جنگ درگیری‌ها در سوریه و کنترل دمشق بر بیشتر مناطق این کشور، شمال، شمال غرب و جنوب سوریه دستخوش دست اندازی و رقابت کشورهای ترکیه و آمریکا بر مناطق نفت خیز این کشور شد.
اینکه منطقه بعد از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و حضور در دو نشست شورای همکاری و دولت‌های عربی به میزبانی ریاض چه صورت‌بندی جدیدی پیدا خواهد کرد؟ و ایران در کجای این معادله ایستاده است؟ دو پرسش کلیدی در اهمیت زمانی این سفر و رقابت چین و آمریکا در منطقه است.
واشنگتن نمی‌خواهد حوزه نفوذ خود را به اشتراک بگذارد اما رهبران جدید خلیج فارس و شی جین پینگ ایده‌های دیگری دارند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی و برنامه نویسی از رشته‌هایی هستند که زمینه آموزش آنها می‌تواند از سنین ۱۲ سال به بالا صورت گیرد.
مدافع چپ جوان استقلال امیدوار است شانس بازی در جام جهانی را به دست بیاورد.
در فاصله 6 روز مانده تا جدال ایران مقابل انگلیس، اکنون رقابت اصلی شاید در سمت راست دفاع باشد و باید دید در نهایت کارلوس کی روش از بین دو گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کدامیک بازی خواهد داد.
در ادامه جنگ و رقابت واشنگتن و پکن در عرصه فناوری‌های نوین، دولت آمریکا قرار است فروش و انتقال فناوری‌های جدید به چین را محدودتر کند.
نابغه ایرانی جهان شطرنح بعد از عملکرد خوب در رقابت های سن لوئیس آمریکا این بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد.
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روز‌ها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
انرژی و فناوری انرژی در حال حاضر عناصر رقابت ایالات متحده با چین و روسیه هستند. رقابت موثر هم به سیاستگذاری‌های جدید ایالات متحده و هم به تلاش‌های مصمم‌تر برای همسو کردن رویکردهای آمریکا با نزدیک‌ترین دوستانش نیاز دارد.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ