هالگیت با بیان اینکه ادامه تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران «هیچ هدف صلح‌آمیز باورپذیر» ندارد گفت: «ایران باید این فعالیت به شدت نگران‌کننده که مغایر با رفتار همه کشور‌های سراسر جهان است را کنار بگذارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه کشور مهم آمریکای لاتین در بیانیه‌ای مشترک از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به جنین ابراز نگرانی  کردندو خواستار توقف خشونت‌ها شدند.
دستکم صد نهاد و موسسه آمریکایی با راه‌اندازی کمپینی خواستار توقف کمک‌های سالانه آمریکا به رژیم صهیونیستی شدند.
گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار توقیف محموله‌های نفتی ایران شدند. سناتورهای آمریکایی خواستار توقیف محموله‌های نفت ایران شدند
گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار توقیف محموله‌های نفتی ایران شدند. سناتورهای آمریکایی خواستار توقیف محموله‌های نفت ایران شدند
با ادامه درگیری‌ها در پایتخت سودان، نماینده آمریکا در شورای امنیت خواستار اقدام و مداخله فوری شورای امنیت سازمان ملل در تحولات سودان شد.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
کره شمالی خطاب به سازمان ملل و جامعه بین‌المللی خواستار توقف فوری رزمایش‌های نظامی تنش‌آمیز آمریکا و کره جنوبی شد.
شماری از معترضان در آمریکا با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار توقف اقدامات جنگ طلبانه کشورشان در اوکراین و مذاکره با روسیه شدند.
با گذشت نزدیک به یک سال از جنگ در اوکراین، شماری از نمایندگان کنگره آمریکا خواهان توقف کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین هستند.
سناتورهای آمریکایی به دنبال توقف فروش F-۱۶ به ترکیه بدلیل مخالفت آنکارا با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو هستند.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
وزارت خارجه سوریه اقدام دولت آمریکا مبنی بر تحریم بخش بهداشت این کشور را محکوم کرد و خواستار اقدام بین المللی برای توقف اقدامات خصمانه واشنگتن شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ایران خواست تا اشخاصی که طی ناآرامی‌های اخیر دستگیر شده بودند را آزاد کند.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران هشدار داد: اگر این تصمیم لغو نشود، طالبان با عواقبی مواجه خواهد شد. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طالبان با ممنوعیت حضور زنان در دانشگاهها، آن‌ها را به آینده‌ای تاریک و بدون فرصت محکوم می‌کند.
سفیر روسیه در آمریکا خواستار توقف آدم ربایی آمریکا در دیگر کشورها شد.
سفیر آمریکا در آتن از یونان و ترکیه خواست تا اختلافات شان را از طریق دیپلماسی حل کنند.
منابع دیپلماتیک آگاه اعلام کرند که آمریکا خواستار برگزاری نشست شورای امنیت در روز جمعه با موضوع آزمایش‌ های موشکی اخیر کره شمالی شده است.
کره شمالی از آمریکا و کره جنوبی خواست تا مانورهای نظامی مشترک را متوقف کنند.
بلینکن در تماس تلفنی با همتای چینی،بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد و چین نیز توقف سیاست سرکوب و مهار آمریکا را خواستار شد.
وزارت امور خارجه آمریکا نام یک زندانی دیگر آمریکایی را به روسیه داده و از مسکو خواسته است تا این زندانی را هم آزاد کند.
در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: وضعیت امنیتی در سراسر اوکراین به شدت بی ثبات است و شرایط ممکن است بدون صدور هشدار بدتر شود.
«رشیده طلیب» با راه اندازی طوماری خواستار مشروط شدن کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی به توقف اشغالگری و نژادپرستی این رژیم علیه ملت فلسطین شد.
وزیر خارجه آمریکا و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییت‌هایی خواستار آزادی زندانیان دوتابیعتی در ایران شدند.
وزرای خارجه آمریکا، ژاپن و استرالیا، شلیک موشک‌های بالستیک ارتش چین را محکوم و خواستار توقف رزمایش‌های نظامی چین در منطقه تایوان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ