توقف صادرات و تولید نفت در اقلیم کردستان عراق و افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا قیمت نفت در بازارهای جهانی را افزایش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
طلای سیاه امروز با قیمت 84.29 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. رقمی که پنچمین هفته صعودی را برای بازار این محصول رقم زد. حتی به گفته برخی کارشناسان با توجه به کاهش عرضه نفت، بازار در آینده شاهد رشد بیشتر قیمت برای طلای سیاه خواهد بود.
قیمت نفت امروز با قیمت 84 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. تازه‌ترین بررسی‌ها از کاهش ذخایر نفت در برخی مناطق جهان خبر می‌دهد. گزارشی که در  تعیین روند صعودی قیمت نفت در آینده حمایت می‌کند.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد رشد تقاضای جهانی برای نفت ظرف چند سال آینده، تحت تاثیر قیمت بالا و حمله روسیه به اوکراین که به روند گذار از سوخت‌های فسیلی شتاب می‌بخشد، به طرز چشمگیری آهسته خواهد شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت در معاملات صبح جمعه بازار آسیا، اندکی افزایش پیدا کرد اما به دلیل نگرانیها نسبت به ضعیف شدن اقتصاد آمریکا و کندی تقاضای چین برای سوخت، به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفته و امروز نسبت به دیروز قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون تومان کاهش یافته است.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
قیمت نفت پس از کاهش به مدت پنج روز معامله متوالی، روز جمعه در پی تعطیلی یک خط لوله بزرگ از کانادا به آمریکا، اندکی افزایش یافت اما تحت تاثیر چشم انداز تیره تقاضا برای سوخت، در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
بازار نفت امروز هم مانند دیروز روند نزولی قیمت را ادامه داده اما انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تقاضا مواجه شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: کرملین در حال تجزیه و تحلیل وضعیت مربوط به تعیین سقف قیمت نفت است و برخی از مقدمات برای مقابله با چنین روندی فراهم شده است.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد کمتر از حد انتظار تورم آمریکا و امیدواری به آهسته شدن روند افزایش نرخ بهره در این کشور، اندکی افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت روز جمعه در پی کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضای چین برای سوخت، مانع صعود بیشتر قیمت شد.
قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از آن که داده‌های صنعتی نشان داد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است، روند نزولی گرفت.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
قیمت سبد نفتی اوپک روز گذشه به روند کاهشی خود ادامه داد و به ۹۵ دلار و ۱۱ سنت رسید.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.
سریع وزن کم کنید. این ایده‌ای فریبنده است، اما رژیم معمولی حتی آن رژیم که ثابت شده‌تر هستند مانند «کتو» بر محدود کردن مصرف مواد مغذی اغلب بر ممنوع کردن کل گروه‌های غذایی تاکید دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ