شرکت رصد نفتکش پترولجستیک اعلام کرد صادرات نفت اوپک از ابتدای ماه میلادی جاری تا به حال، کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است که نشان می دهد اعضای این گروه به کاهش تولیدی که تحت توافق اوپک پلاس تصویب شد، عمل می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریتسیو پوچتینو درباره برنامه‌ نقل و انتقالاتی چلسی در جهت رسیدن به یک ترکیب متعادل صحبت کرده است و تایید کرد که به دنبال کاهش تعداد بازیکنان این تیم است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو در دستورکار قرار گرفت.
برای روز جمعه کاهش محسوس دما و از شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
سخنگوی صنعت برق گفت: فقط پنج روز تا آغاز اجرای طرح سراسری کاهش مصرف برق خانگی و برخورداری از پاداش‌های بی‌سابقه در صنعت برق باقی مانده است.
فقط ۱۰ روز تا آغاز اجرای طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق مشترکان خانگی باقی مانده است .
آغاز روز با صبحانه مغذی یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک متابولیسم بدن و تامین انرژی است. اما هیچ مطالعه علمی ثابت نمی‌کند که صبحانه سنگین به کاهش وزن کمک می‌کند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گشت های نوروزی برای عدم ایجاد تخلف در ایرلاین ها کارخود را آغاز کرده اند.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی از آغاز به کار مجدد طرح ملی شهرهای فعال ایران(شفا) در راستای کمک به کاهش کم تحرکی بین مردم خبر داد.
مقامات پکن خواستار آغاز گفتگو‌های صلح، کاهش خطرات استراتژیک، تضمین صادرات غلات، پایان دادن به تحریم‌های یکجانبه علیه روسیه و سایر اقدامات در زمینه حل و فصل سیاسی مناقشه هستند.
وزیر خارجه آمریکا ظهر امروز یکشنبه با ورود به قاهره، سفر منطقه ای خود را که قرار است شامل اراضی اشغالی نیز شود، آغاز کرد.
اضطراب شایع‌ترین وضعیت سلامت روانی است که افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اضطراب می‌تواند تاثیر مضری بر زندگی روزمره بگذارد و علائمی مانند جویدن ناخن، نگرانی بیش از حد، درد قفسه سینه و مشکلات خواب را ایجاد کند.
به گفته محققان ارتباط بین از دست دادن حس بویایی و خطر ضعف در افراد مسن می‌تواند روزی به غربالگری‌ها اضافه شود.
رئیس جمهور فرانسه گفت که نقشه راهی برای همکاری تنظیم شده که از ماه آینده آغاز می‌شود و شامل پروژه‌های مهمی در عرصه آب و برق و گاز و توسعه اقتصادی است که همه این‌ها به کاهش وابستگی عراق به ایران می‌انجامد.
قیمت دلار توافقی امروز نسبت به دیروز با کاهش قیمت جدی مواجه شد و به ۳۵۵۰۰ تومان رسید.
عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با تشریح دلایل افت صادرات به عراق گفت: با رشد صادراتی که به عراق آغاز شده است پیش‌بینی می‌‌شود کاهش صادرات به این کشور در نیمه دوم سال جبران شود.
سازمان هواشناسی، برای برخی مناطق کشور از بعداز ظهر جمعه بارش باران همراه با وزش باد شدید را پیش بینی کرده است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: سرفاصله حرکت قطارهای مترو در همه خطوط ۷ گانه به ۳.۵ دقیقه کاهش یافته است.
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با شروع ساخت مسکن از میزان تورم مسکن کاسته می‌شود.
صنایع انرژی بر ایتالیا صرفه جویی در انرژی را به دلیل کاهش صادرات گاز روسیه آغاز کردند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ