اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌های رگباری در جنوب استان از امروز خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه ناپایدار قوی در استان از عصر امروز تا روز جمعه ۲۵ فروردین خبرداد.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غربی استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غرب استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا به‌تدریج از شنبه (۲۲ بهمن) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که مجدد بارش‌ها از نیمه‌غربی کشور آغاز می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به نیمه غربی استان از شامگاه امروز خبر داد.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
پوتین از زمانی که حمله روسیه به اوکراین را آغاز نمود بار‌ها تهدیدات هسته‌ای را مطرح کرده است. این در حالیست که استفاده از سلاح هسته‌ای به طور مستقیم با سرنوشت روسیه در میدان جنگ مرتبط است. یک بمب هسته‌ای تاکتیکی روسی می‌تواند حدود ۱۲ تانک را نابود کند.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های اصلی و مطلوب در استان اصفهان و منابع آبی از نیمه دوم آذر ماه پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم، البرز، تهران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری بارندگی خواهیم داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور تقریبا جوی آرام را شاهد خواهیم بود و روز سه‌شنبه بارش‌ها مجدد آغاز می‌شود.
آغاز بارش‌ها از روز سه‌شنبه
سخنگوی کرملین گفت: پوتین در حقیقت از همان آغاز آماده گفتگو با دولت کی‌یف بوده است. رئیس جمهوری روسیه بار‌ها گفته که می‌خواسته این کار را انجام دهد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی اعلام کرد: انتظار ما پاییز کم‌بارش و بارش‌هایی کمتر از نرمال است. علاوه بر کم بودن میزان بارش‌ها، زمان آغاز آن‌ها نیز دیرتر خواهد بود چراکه فعالیت‌های سامانه مانسون زیاد است و فعالیت این سامانه، ورود سیستم‌های بارشی به کشور را با تاخیر مواجه می‌کند و به همین دلیل نیز بارندگی‌ها دیرتر شروع می‌شوند و شاید بارش‌های پاییزی نسبت به سال گذشته که کمتر از نرمال بود هم کمتر شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های البرز، ارتفاعات زاگرس، رگبار موقت باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ