سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گشت های نوروزی برای عدم ایجاد تخلف در ایرلاین ها کارخود را آغاز کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره جالب یوشوا کیمیش حین گشت و گذار در توکیو به سوژه ای برای هواداران در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
گواردیولا در سطح بین المللی مشهور است و میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد. سفر او به مصر احتمالاً باعث افزایش بازدید از این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری خواهد شد.
فرانک لمپارد روند رشد تیم های لیگ برتری را سریع دانست و گفت که نمی توان پیش بینی کرد چلسی فصل بعد به روزهای اوجش باز خواهد گشت.
هنگامی که در حال گشت و گذار در اطراف خرابه های باستانی هستید احتمالا انتظار دارید که چند تکه به جا مانده از وسایلی که مردمان قرون پیش از آن استفاده می کردند و در آن منطقه سکونت داشتند را پیدا کنید. با این وجود، باستان شناسان در سایتی باستان شناسی به تازگی چیزی به دست اورده اند که اگر تاریخ آنجا را نمی دانستید ممکن بود انتظار آن را نداشته باشید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس بازرسی کل فراجا از راه اندازی گشت‌های ویژه بازرسی در تعطیلات نوروزی خبر داد.
وزیر دادگستری گفت: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار در ایام نوروز به‌زودی فعال می‌شوند.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
زمزمه های دیدار در سطح سران میان دو کشور سوریه و ترکیه و تشدید تحرکات سیاسی میان طرفین که در نشست مسکو هویدا گشت، سخت توجه ناظران امور را به خود مشغول کرده است.
گرگان- محیط بانان گلستانی با پایش روزانه و گشت های پیاده در مناطق باتلاقی خلیج گرگان دام‌های هوایی این پهنه آبی را که برای زنده گیری پرندگان مهاجر نصب شده، جمع آوری می کنند.
وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور گشت های مشترک با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد را از سر گرفته است.
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد واکنش های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی این اقدام را نشانه ای از اصلاح برخی از رویکردهای ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده بلکه ....
یک استاد دانشگاه از دیدار با وزیر کشور درباره ناآرامی های اخیر روایتی را مطرح کرد و گفت: وزیر کشور معتقد بود گشت ارشاد بهانه است و در کل تهران ۵ خودروی گشت ارشاد بوده است. حتی در خیلی از شهرستان‌ها نبوده است.
گشت‌های سیار هلال‌احمر به ۱۸ پاتوق و محل تجمع معتادان پرخطر در تهران سر می‌زنند.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
مربیان و بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار برابر نساجی به کشورهایشان بازخواهند گشت.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره بازداشت شهروندان در گشت های امنیت اخلاقی گفت: اصلاً چنین صحبتی نیست. دستگیری نیست بلکه انتقال برای توجیه و تعهد و اینکه خانواده اش ببیند این فرد با چه وضعی است و بعد تحویل خانواده می‌شود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ