ولیعهد سعودی در سفر خود به سئول با نخست وزیر کره جنوبی راه های تقویت روابط دو جانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریشی سوناک و محمد بن سلمان در گفتگوی تلفنی درباره تقویت روابط و همکاری های دوجانبه رایزنی کردند.
امیر قطر نامه‌ای از پادشاه مراکش دریافت کرد که موضوع آن روابط دوجانبه میان دو کشور و راههای تقویت آن است.
پاکستان و ایالات متحده برای تقویت روابط دوجانبه خود در زمینه دفاعی توافق کردند.
وزرای خارجه روسیه و عربستان در حاشیه ششمین دور از گفتگوهای راهبردی میان مسکو و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه تاکید کردند.
رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های متنوع و خوبی در دو کشور وجود دارد که فعال کردن آنها به گسترش همکاری‌ها و تقویت روابط دوجانبه و به‌تبع آن توسعه تعاملات بین‌المللی دو طرف می‌انجامد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: وزیر خارجه در جلسه این فراکسیون اعلام کرد که ما علاوه بر جنبه دوجانبه و سیاسی رابطه ایران و عربستان، به تقویت دورنمای اقتصادی توافق هم توجه داریم.
رئیس‎‌جمهور روسیه امروز جمعه به صورت تلفنی با ولیعهد عربستان سعودی گفتگو کرد.
وزرای دفاع عربستان سعودی و انگلیس پیرامون روابط راهبردی دوجانبه و تقویت همکاری های نظامی دیدار و رایزنی کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً سیاست قطعی ما تقویت روابط دوجانبه و روابط با همسایگان است و روابط ما با فدراسیون روسیه هم به چندین برابر گسترش پیدا خواهد کرد.
کرملین از گفتگوی تلفنی امروز میان رییس جمهور روسیه با همتای ایرانی خود پیرامون تقویت همکاری های فیمابین و موضوع سوریه خبر داد.
وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: روابط چین و ایران به‌طور سنتی دوستانه است و انتخاب مشترک چین و ایران برای تحکیم و توسعه مشارکت راهبردی جامع چین و ایران است. طرف چینی مایل به تقویت ارتباطات و هماهنگی با طرف ایرانی برای تداوم و ارتقاء پیشرفت جدید در روابط دوجانبه است.
معاون وزیر امورخارجه ایران با تاکید بر لزوم تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه تهران و دهلی گفت: سیاست‌های تحریمی آمریکا امنیت انرژی در جهان را ثبات کرده است.
معاون وزیر امورخارجه ایران با تاکید بر لزوم تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه تهران و دهلی گفت: سیاست‌های تحریمی آمریکا امنیت انرژی در جهان را ثبات کرده است.
بلینکن و هرتزوگ درباره آنچه آن را «تقویت روابط دوجانبه آمریکا-اسراییل، نگرانی‌های امنیتی مشترک، از جمله جنگ متجاوزانه روسیه در اوکراین و تاثیر مخرب ایران در منطقه» خوانده‌اند، گفتگو کرده‌اند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز پیش از عزیمت به ازبکستان، اظهار داشت: هدف ما تقویت سیاست همسایگی است و ما توانستیم در گام اول اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم.
وزیر خارجه عراق در جدیدترین موضع گیری درباره کویت با بیان اینکه روابط دوجانبه بین دو کشور حساس، مهم و مبتنی بر احترام متقابل است، بر لزوم ایجاد روابط اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی او درباره تقویت روابط دوجانبه و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای تلفنی گفت‌و‌گو کردند.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار دادستان کل جمهوری آذربایجان بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد و گفت: طرف‌ ثالث نباید در روابط مناسب دو کشور دخالت داشته باشد.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و روسیه در مسیر درستی قرار دارد، بر لزوم استمرار و تقویت تلاش‌های مشترک برای توسعه بیش از پیش روابط در ابعاد مختلف دوجانبه تاکید کرد.
سرکنسول ایران در کراچی گفت: افتتاح پارک «سلمان فارسی» همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان بیانگر روابط حسنه و دو جانبه دو کشور و عزم دو طرف برای تقویت روابط است.
وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد برای اطمینان‌بخشی به مقامات چین برای تقویت روابط دوجانبه علی‌رغم افزایش تنش بین پکن و واشنگتن پیرامون تایوان، وزیر خارجه این کشور به چین سفر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ