وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد برای اطمینان‌بخشی به مقامات چین برای تقویت روابط دوجانبه علی‌رغم افزایش تنش بین پکن و واشنگتن پیرامون تایوان، وزیر خارجه این کشور به چین سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این وزارتخانه به همراه وزارت دفاع این کشور، در حال بررسی اطلاعات مرتبط با ادعای سقوط موشک کره شمالی در منطقه ویژه اقتصادی مسکو هستند.
دیپلمات ارشد و وزیر خارجه پیشین دولت چین از کره جنوبی و چین درخواست کرد تلاش کنند حس خودمختاری راهبردی از غرب را تقویت و در احیای آسیا به پکن کمک کنند.
معاون وزیر خارجه کره شمالی اعلام کرد که پیونگ‌یانگ از هر تصمیمی که مسکو در رابطه با شورش اخیر در روسیه بگیرد، حمایت خواهد کرد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که در سفر اخیر به چین از این کشور خواسته تا به کره شمالی فشار آورده و پیونگ‌یانگ را ترغیب کند تا از آنچه «رفتار خطرناک» خوانده شده، دست بردارد.
وزیر خارجه امارات با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار کرد.
معاون وزیر امور خارجه کره شمالی ضمن درخواست از آمریکا برای متوقف کردن اقدامات خصمانه، گفت که احتمال وقوع یک درگیری نظامی فاجعه‌بار در شمال شرق آسیا روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.
«سان ویدونگ» معاون وزیر خارجه چین امروز از احضار سفیر کره جنوبی در این کشور به دلیل اعتراض به موضع گیری رئیس جمهور کره جنوبی در خصوص جزیره تایوان خبر داد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره، در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
وزیر امور خارجه ترکیه امروز با نماینده ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.
وزیرخارجه کره جنوبی برای بحث و گفتگو درباره کره شمالی به آمریکا سفر می کند.
یک روزنامه ژاپنی روز چهارشنبه گزارش داد که به نظر می‌رسد "ری یونگ هو" وزیر خارجه سابق کره شمالی سال گذشته اعدام شده است.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌های موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌ها موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
وزیر خارجه کره شمالی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک، به آمریکا درباره پشیمان شدندش به علت دست زدن به قمار علیه پیونگ یانگ هشدار داد.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
وزیر خارجه انگلیس برای رایزنی درباره مسائل بین المللی و منطقه ای وارد کره جنوبی شد.
وزیر امور خارجه کره جنوبی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رفع موانع دسترسی به منابع ایران در بانک‌های کره جنوبی در دستور کار این کشور قرار دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان با پارک جین، وزیر امورخارجه کره جنوبی، عبدالله بوجیب وزیر خارجه لبنان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.
وزارت خارجه کره جنوبی جمعه (۱۹ اوت) از گفتگو‌های تلفنی پشت سر هم معاون وزیر امور خارجه این کشور با «رابرت مالی» و «انریکه مورا» مذاکره‌کنندگان ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام، خبر داد.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ