سرمربی تیم کشتی آزاد هوتن قائمشهر تاکید کرد که شکست سنگین دور رفت تیمش مقابل بلیش به خاطر نداشتن 4 مهره اصلی‌شان بود و آنها در دور برگشت توانستند شکست قبلی را جبران کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
سرمربی تیم جوانان سائوپائولو گفت: ایران تیم خوبی است و به خوبی سرویس می‌زند. فکر می‌کنم به فینال قهرمانی جهان راه یابد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان قول داد که ملی‌پوشان بهترین عملکرد را در فینال قهرمانی جهان ارائه دهند.
رضا عنایتی می‌گوید فشردگی شدیدی مسابقات کار را برای بازیکنان سخت کرده است.
رودری از زدن "مهمترین گل" تاریخ منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان، لذت می برد.
استقلال تیم خوبی است، اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ می‎‌‌گوید تمرکز فعلی شاگردان توماس توخل روی قهرمانی در بوندسلیگا معطوف شده است.
«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان از دل دربی خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر می شود.
بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران با تاکید بر این که دیدار سختی برابر عراق درند گفت: برای رسیدن به قهرمانی آسیا به چیزی جز بردن عراق فکر نمی کنیم.
عارف غلامی می‌گوید تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد از بعضی‌ بازی‌ها به سختی عبور می‌کند.
سرمربی شمس آذر قزوین که از نمایش تیمش در این روز ها لذت می برد می‌گوید به هیچ چیز جز هدایت این تیم فکر نمی‌کند.
تنها شناگر کم بینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: با تمرینات خوبی که طی یکسال گذشته پشت سر گذاشتم و با انگیزه و روحیه بالایی که دارم تنها به قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی فکر می‌کنم.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که تیم او می‌توانست در نیمه اول دروازه پرسپولیس را باز کند.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران پس از کسب جایگاه نخست در رنکینگ جهانی گفت: امیدوارم بتوانم شگفتی رقم بزنم و زودتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند به میادین برگردم.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته عملکرد شاگردانش در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را خیلی خوب توصیف کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش باید روی سری A تمرکز کند.
مدافع جوان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید ذهن مدافعان و مهاجمان گل‌گهر برای نباختن و بردن ساخته شده است.
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای پیوستن به این تیم با علیرضا جهانبخش مشورت کرده است، گفت: حضور من توجه افراد زیادی به لیگ ایران جلب می‌کند.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ