رودری از زدن "مهمترین گل" تاریخ منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان، لذت می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
رودری پس از قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌ها فاش کرد که قبل از شروع بازی دنی کارواخال با یک سخنرانی حماسی استرس و اضطراب بازی فینال را از بازیکنان دور کرد.
آیمریک لاپورت و رودری با کسب قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا تا به امروز 4 جام معتبر سال 2023 را به دست آورده‌اند.
رودری در آستانه فینال لیگ ملت‌ها بین اسپانیا و کرواسی گفت کروات‌ها هیچوقت تسلیم نمی‌شوند اما اسپانیا باید این بازی را ببرد و فرهنگ برنده شدن را در تیم ایجاد کند.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که تیمش با هدف قهرمانی مقابل کرواسی به میدان می رود.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
یوفا بهترین‌های فصل لیگ قهرمانان را معرفی کرد و رودری، زننده گل پیروزی منچسترسیتی مقابل اینتر در فینال رقابت‌ها، بازیکن فصل این تورنمنت شد.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تاکید کرد که استفاده از شوت های از راه دور کلید باز کردن دروازه رئال بود.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس پیش از بازی فردای تیمش مقابل رئال مادرید گفت سیتیزن‌ها تشنه گرفتن انتقام شکست پارسال از لوس بلانکوس هستند.
رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بعد از تساوی با ناتینگهام فارست بود که موتور این تیم روشن شد و حالا هیچ تیمی از جمله آرسنال جلودار شاگردان گواردیولا نخواهد بود.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، پس از گلزنی مقابل بایرن با انتشار ویدیویی از هواداران تیمش تشکر کرد.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد آنها برابر بایرن مونیخ باید نمایشی هجومی داشته باشند.
رودری، ستاره اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی، بعد از شکست تیم ملی کشورش مقابل اسکاتلند به شدت از سبک بازی حریف انتقاد کرد.
هافبک منچسترسیتی اعتراف کرد که بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال تنها دیداری بوده که او هرگز تماشا نکرده و نخواهد کرد.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
نفرات آغاز کننده بازی برای بارسلونا در دیدار مقابل کاستاریکا مشخص شدند.
مهاجری نوشت: عادت کرده‌ایم وقتی بحران پیش می‌آید به فکر چاره بیفتیم. عادت نکرده‌ایم که واقعه را قبل از وقوع علاج کنیم. گشت ارشاد و مساله حجاب، ۴۰ سال است به عنوان یک مقوله اجتماعی ـ سیاسی ـ اعتقادی حل‌نشده باقی مانده، اما ساختار سیاسی دایما عنوان می‌کند که اکثریث مثلا ۸۰ درصد موافق حجاب هستند؛ اما کف جامعه واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.
مهاجری نوشت: عادت کرده‌ایم وقتی بحران پیش می‌آید به فکر چاره بیفتیم. عادت نکرده‌ایم که واقعه را قبل از وقوع علاج کنیم. گشت ارشاد و مساله حجاب، ۴۰ سال است به عنوان یک مقوله اجتماعی ـ سیاسی ـ اعتقادی حل‌نشده باقی مانده، اما ساختار سیاسی دایما عنوان می‌کند که اکثریث مثلا ۸۰ درصد موافق حجاب هستند؛ اما کف جامعه واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.
بازیکنان منچسترسیتی همچنان به خاطر مردود اعلام شدن گل رودری در بازی امشب مقابل کپنهاگن به دلیل اعلام خطای هند ریاض محرز عصبانی هستند.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد همه بازیکنان این تیم عاشق پپ گواردیولا هستند.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی احساس می‌کند ارلینگ هالند هنوز برای سازگاری با شرایط به زمان نیاز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ