«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.
یکی از مشهورترین استادیوم‌های فوتبال اسپانیا با مشکلی بزرگ و عجیب مواجه شده است: هجوم موش‌ها!
شباهت عجیب گل مسی در پاریس و اینتر میامی‌ را ببینید.
شباهت عجیب گل مسی در پاریس و اینتر میامی‌ را ببینید.
همانند نسل اول اکس2، کراس اوور جدید در قسمت دماغه میزبان جلوپنجره دو بخشی کلاسیک ب ام و است. در قسمت عقب نیز همه چیز شبیه به ب ام و اکس4 به نظر می رسد.
تغییر اسپانسر تولیدی پرسپولیس از آل اشپورت به مجید، از جمله تغییرات پرسپولیس در این فصل بوده است.
شباهت عجیب یک کارمند فرودگاه به جورجینا، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شده است.
شباهت قانون سقف بودجه لیگ با فیلم مارمولک!
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
خطای هند لوک شاو شباهت عجیبی به پنالتی علی علیزاده در شهرآورد پایتخت دارد.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
خرگوش کوهی (hyrax) جانور عجیبی است که با وجود شباهت ظاهریش به جوندگان، از جهات مختلف شبیه فیل‌ها، گاو‌ها یا مارمولک‌هاست؛ و البته یک ویژگی هم دارد که شبیه هیچ جانور دیگری نیست!
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
دانشمندان برای درک شیوه شکل‌گیری اثر انگشت منحصر به فرد انسان‌ها، تحقیقاتی انجام داده‌اند که نتیجه آن، ارتباطی میان شکل‌گیری اثر انگشت ما و راه‌راه‌های گورخر را نشان می‌دهد.
مسئولان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی در نظر دارند به بهانه شباهت گنبد طلایی یک مسجد به قبه الصخره، آن را ویران کنند.
اسب در یک تحقیق و نتیجه کاملا استثنایی و عجیب و غریب به کرگدن‌ها شباهت بیشتری دارد.
از همان ابتدای معرفی تی-مد، آن را رقیب سایبرتراک تسلا معرفی کرده اند که البته این رقابت نه به دلیل شباهت بلکه به خاطر ظاهر متفاوت این دو محصول است.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
این گرانقیمت‌ترین پرنده دنیاست برای ساخت این بمب افکن بی ۲ تمام پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها شناخته شده و ناشناخته بکار رفته است. چنان این پرنده پیشرفته است که بعضی اعتقاد دارند تکنولوژی ساخت این پرنده از موجودات فرا زمینی کپی برداری شده است.
شباهت عجیب یک فرد در پیاده‌روی اربعین به شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تعجب و وجد زائران شده است.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ