وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، مدعی شده که منچسترسیتی ضعیف‌تر از فصل گذشته شده است.
علیرضا منصوریان اتفاقات قبل از بازی را یکی از دلایل شکست فولاد مقابل گل گهر دانست.
وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد همه سرنشینان مفقودی بالگرد ارتش این کشور که دو روز پیش سقوط کرده بود، کشته شده‌اند.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر به شدت نسبت به شایعاتی که نسبت به تغییر دستورالعمل نقل و انتقالاتی و همینطور تعویض در زمان شروع لیگ برتر به وجود آمده معرتض است.
جان تکستور، مالک آمریکایی لیون، به شدت از سیاست های نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی انتقاد کرد.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
وزیر اقتصاد با اشاره به تاکید رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند تمام مجوزها، استعلام‌ها و آزمایش‌ها در حوزه تجارت و گمرک را ظرف مدت هفت روز صادر کنند.
سپهر روزی‌طلب و مهدی عبدی دو بازیکن هوادار که در روزهای اخیر مورد هجمه شدید هواداران استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، نقش پررنگی در صعود هوادار ایفا کردند.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد شدید از هجمه کنندگان به مقاومت اعلام کرد که زانو زدن در برابر آمریکاراهکار حل مشکلات نیست.
خطیبی گفت: همه کشورها بر اساس شاخص‌های جهاتی نفت خود را به فروش می‌رسانند و ممکن است برخی از کشورها تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند اما پایه قیمتی بر مبنای قیمت جهانی است.
معاون وزیر ارتباطات از اتصال همه روستاهای بالای بیست خانوار فاقد ارتباط مناطق زلزله زده خوی به اینترنت پرسرعت خبر داد.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها توانستیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که فتوای جهاد کفایی مرجعیت، مقدسات عراق و شهروندان آن را با همه تنوعش حفظ کرد و شهدا در برهه ای سرنوشت ساز به آن لبیک گفتند.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
خواهر رهبر کره شمالی به شدت به مقامات کره جنوبی حمله کرد و آنها سرسپرده آمریکا دانست.
رسانه های رژیم صهیونیستی هجمه شدیدی را علیه ایران در زمینه حمله به نفتکش میلیاردر صهیونیست به راه انداخته اند.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه همه دانشجویان را همچون فرزندان خود می‌دانیم، تصریح کرد: این جوانان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و آینده‌سازان میهن هستند و ما باید تمام و کمال از آنان حفاظت و صیانت کنیم.
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ