بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرسوده و رهاشده هستند. البته باید به این دو واژه، کلمه فراموش‌شده را هم اضافه کرد؛ خودرو‌هایی که خاک‌گرفته‌اند و همین انباشت غبار نشان می‌دهد که سال‌هاست کسی سراغشان نرفته است.
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
با توجه به وضعیت حسن یزدانی و دیوید تیلور در رنکینگ اتحادیه جهانی ممکن است این دو کشتی گیر قبل از فینال با یکدیگر کشتی بگیرند.
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»
جرارد پیکه در حال گذراندن تعطیلات با دو فرزند خود است، اما تا این لحظه تعطیلات پیکه و پسران توافقی که او در دادگاه با همسر سابقش شکیرا امضا کرده بود را نقض کرده است.
به نظر می‌رسد بالاتر از این دو دروازه‌بان، نگاه‌ها در دربی ۱۰۱ به دو مهدی باشد: مهدی قایدی و مهدی ترابی. دو وینگر توانمندی که با توجه به مهارت‌های فنی‌شان می‌توانند یک‌تنه سرنوشت بازی را عوض کنند.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
شلیک با تفنگ ساچمه‌ای بدون خان به متین از هر دو طرف، روبه‌رو و پشت سر، اتفاق افتاده و در روز حادثه یکی از بیمارستان‌های ساری هم به او که غرق خون و ساچمه بوده خدمات پزشکی ارائه نکرده است. سید‌متین حالا تصمیم گرفته با طرح شکایتی در دستگاه قضائی، بخشی از صدمات واردشده به جسم و روانش را جبران کند.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
دو «وحید» این روز‌ها در جریان عدالتخواهی خبرساز شده‌اند؛ وحید اشتری که در آستانه اجرای حکم زندان است و وحید جلیلی که رسانه ملی را تحت مدیریت خود و نیروهایش دارد؛ این گزارش داستان این دو وحید است؛ مرید و مراد دیروز که امروز راه جدایی در پیش گرفتند. نه ماه پیش وقتی وحید اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا در جریان عدالتخواه پسران علیه پدران شوریده‌اند» گفت که «عدالتخواهی با پدرکشی شکل گرفته است».
درگیری شدید در دربی حساس دو تیم خودروساز در لیگ نوجوانان بازتاب گسترده‌ای داشته است.
حواشی و داستان های جرارد پیکه و شکیرا بعد از جدایی تمامی ندارد.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در یکی دو سال اخیر به شکل قابل توجهی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
یوسیپ ماسیچ، ستاره این روزهای دیناموزاگرب که در کرواسی او را جایگزینی مناسب برای بروزویچ در تیم ملی می‌دانند دو سال پیش در آستانه مرگ و در حال مبارزه سنگین با سرطان بود.
فیلمی از اعترافات جاسوسان فرانسوی منتشر شده که در آن اقداماتی که برای ایجاد آشوب در ایران انجام داده‌اند را تشریح کرده‌اند.
آن‌ها ۱۶ نفرند؛ خانواده عزیزی و عباسی. دست جمعی آمده‌اند به زیارت. این دو باجناق سن و سال‌دار از همان ۴ دهه پیش که از یک خانواده زن گرفتند، با هم جفت و جور بودند تا الان. حالا سال‌ها گذشته و «حاج علی عباسی» و کربلایی «شمس‌علی عزیزی» پیرمرد شده‌اند و چند سر عائله دارند؛ داماد، عروس و نوه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ