بنا به اعلام این منبع آگاه، دبیر کل حزب الله لبنان روز سه‌شنبه در سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یارانش سخنرانی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود شایعات مطرح شده سیدحسین حسینی با بازوبند کاپیتانی استقلال مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
باشگاه استقلال در بیانیه ای توضیحاتی را درباره مسابقه فینال جام حذفی ارائه کرد.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به شایعات درباره غیبت آنخل دی‌ماریا در بازی مقابل بولونیا واکنش نشان داد.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
بازیکن تیم استقلال شایعات درباره قراردادش را تکذیب کرد.
درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره جزییات انتشار دود از قطار‌های نسل یک گفت: این نقص فنی در برخی از قطار‌های قدیمی رخ می‌دهد مشکلی برای سلامتی و ایمنی مسافران ایجاد نمی‌کند و شایعات اخیر مبنی بر انتشار دود مسمومیت‌زا در مترو قویا تکذیب می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره برکناری علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه را تکذیب کرد.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
با وجود شایعات ساعت‌های اخیر درباره منصوب شدن تیری آنری به سرمربیگری بلژیک او این شایعات را تکذیب کرد.
نایب رییس باشگاه اتحاد کلباء ضمن حمایت از فرهاد مجیدی شایعات مطرح شده درباره این مربی ایرانی را تکذیب کرد.
مشهورترین خبرنگار عربستانی درباره شایعات انتقال ابرستاره پرتغالی به النصر واکنش نشان داد.
با وجود شایعات انگلیسی درباره مذاکرات اخیر کریستیانو رونالدو با بایرن مونیخ یک روزنامه‌نگار برجسته آلمانی این ادعاها را تکذیب کرد.
مدیر برنامه‌های جورجینیو شایعات اخیر درباره تمایل او برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را تکذیب کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
رئیس اتلتیکو مادرید شایعات امروز درباره توافق این باشگاه با بارسلونا بر سر قرارداد آنتوان گریزمان را رد کرد و گفت هیچ مذاکره‌ای بین دو باشگاه انجام نشده است.
باشگاه منچستریونایتد شایعات اخیر درباره احتمال فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو در صورت عدم بهبود رفتار او را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ