اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود شایعات مطرح شده سیدحسین حسینی با بازوبند کاپیتانی استقلال مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
درحالیکه شایعات درباره آینده نیمار به اوج رسیده این ستاره برزیلی به دلیل ابتلا به ویروسی ناشناخته امروز در تمرین پی‌اس‌جی شرکت نکرده و به صورت انفرادی تمرین کرد.
از یک طرف مارکا انتقال امباپه به رئال را قریب الوقوع می‌داند و از سوی دیگر نشریه آ اس همه اخبار را دروغ عنوان کرده است.
شایعه شده که به واسطه مبلغ بالای این انتقال، مجوز ثبت قرارداد رضا اسدی تا کنون میسر نشده است؛ شایعاتی که با غیبت مشکوک رضا اسدی در تمرین دیروز داغ‌تر نیز شده است
روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.
مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر به طرز عجیبی درباره شایعات پیرامون انتقالش به النصر عربستان صحبت می‌کند.
در حال حاضر ماجرا‌ها و شایعات زیادی در زندگی جورجینا رودریگس وجود دارد و نشریه مارکا به شایعه دیگری در مورد او دامن زده است.
امیر غفور بعد از پایان یافتن قرار داداش با تیم گاز جنوب عراق به تمرینات شهداب یزد بازگشت.
شایعات عجیبی درباره زندگی شخصی پیکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.
مهاجم جنوبی پرسپولیس در شرایطی مقابل مس رفسنجان به میدان نرفت که طی ساعات اخیر شایعات زیادی در این خصوص منتشر شده است.
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، درباره شرایط نیکولو زانیولو که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح است واکنش عجیبی نشان داد و گفت این ستاره ایتالیایی متاسفانه در رم ماندگار است.
برخلاف ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، باشگاه ذوب‌آهن هیچ مذاکره‌ای با کاوه رضایی نداشته است.
بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور شایعاتی درباره حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال منتشر شد که باشگاه گل‌گهر سیرجان قویاً این اخبار را تکذیب کرد
ریکاردو آلوارز به پرسشی عجیب درباره شایعات انتقالش به استقلال در پنجرۀ زمستانی پاسخ جالب توجهی داد.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
شایعات و افسانه‌های بسیاری در طول سال‌ها درباره او مطرح شده مثل اینکه از ایران اخراج شده بود، شکنجه شده بود اینکه مدارک خودش را گم کرده بود و عجیب‌تر از همه اینکه مادرش یک پرستار انگلیسی بوده است!
بر خلاف برخی شایعات عجبب و غریب هزینه رفتن به قطر در ایام جام جهانی اصلا گران نیست.
باشگاه پرپسولیس با پرواز چارتر راهی انزلی خواهد شد تا دیدار مقابل ملوان را برگزار کند.
در روزهای اخیر شایعات عجیبی درباره پایان کار محمدرضا داورزنی به گوش می رسد.
ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران، فعلا هیچ واکنشی به حواشی ایجاد شده نشان نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ