حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به شایعات درباره هدف‌های نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه پایان داد و گفت بایرن قصدی برای جذب بازیکن ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا وردربرمن را 4-0 در هم کوبید تا شروعی رویایی در فصل جدید داشته باشد.
مدیران و بازیکنان بایرن مونیخ از درخواست توماس توخل برای جذب هافبک جدید ناراحت هستند.
بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهادی را برای جذب اشتفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، ارائه کند.
در آلمان اشپورت1 گزارش داد بایرن مونیخ بعد از ناکامی در مذاکره با کپا آریسابالاگا حالا داوید دخیا را در نظر گرفته و مذاکره بین بایرن و این دروازه‌بان اسپانیایی آغاز شده است.
بایرن مونیخ در سوپر جام آلمان به مصاف لایپزیگ رفت و با سه گل شکست خورد تا روز‌های بد تیم با توماس توخل ادامه داشته باشد.
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
هری کین مجوز پرواز به آلمان برای تکمیل انتقال بایرن مونیخ با مهاجم تاتنهام را دارد تا پیراهن شماره 9 معروف رابرت لواندوفسکی را به ارث ببرد.
بایرن مونیخ به صورت رسمی پیشنهادی را برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، ارسال کرده است.
بایرن مونیخ امروز در دیداری دوستانه برابر موناکو به میدان رفت و با نتیجه 2-4 به پیروزی رسید.
باشگاه بایرن مونیخ به اتهامات درباره رفتار نژادپرستانه با سادیو مانه، بازیکن سابق این تیم واکنش نشان داد.
راه‌حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما برنامه جامع اقدام مشترک صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه‌حل دیپلماتیک خواهد بود. جملات به‌کار گرفته شده در بیانیه گروه هفت دقیقا همسان با بیانیه وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در تاریخ ٢٣ آوریل ٢٠٢٣ است؛ در این بیانیه نیز برجام نه به عنوان راهکار نهایی بلکه به مثابه منبع مفید برای راهکار‌های دیپلماتیک در نظر گرفته شده بود.
پس از ادعای روز پنجشنبه کاخ سفید در رد هرگونه تلاش پشت پرده‌ای از سوی دولت بایدن برای توافق با تهران و بعد از گزارش میدل‌ایست‌آی، نمایندگی ایران در سازمان ملل هم روز جمعه هرگونه توافق موقت با آمریکا را تکذیب کرد. در پی انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر نزدیک‌شدن ایران و آمریکا به توافق موقت، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که «هیچ توافق موقتی به‌عنوان جایگزین برجام در دستور کار نیست».
ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در آستانه دیدار تیمش با آاس رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا شایعات اخیر درباره پیوستنش به تاتنهام در تابستان را به شدت تکذیب کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گزارش‌ها درباره احتمال جدایی توماس مولر را تکذیب کرد و گفت ستاره آلمانی به هیچ عنوان جایی نخواهد رفت.
روزنامه بیلد، ادعای اخیر درباره اقدام بایرن برای منصوب کردن سخنگوی آینتراخت به عنوان جانشین اولیور کان را تکذیب کرد و گفت در این باره هیچ اقدامی انجام نشده است.
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
با وجود شایعات انگلیسی درباره مذاکرات اخیر کریستیانو رونالدو با بایرن مونیخ یک روزنامه‌نگار برجسته آلمانی این ادعاها را تکذیب کرد.
لئون گورتسکا، هافبک بایرن مونیخ، حواشی به وجود آمده در روزهای اخیر درباره خودش و کادر فنی این تیم را تکذیب کرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، بار دیگر شایعات علاقه به هری کین و مذاکره با او را تکذیب کرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، شایعات مربوط به تلاش این باشگاه برای جذب هری کین را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ