مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان مصاف دوستانه این تیم برابر خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره چگونگی جذب مورایس توضیحاتی را ارائه کرد.7
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات مطرح شده بازیکنی که گفته می‌شود در تست های ایفمارک رد شده، خارجی نیست.
محمدرضا ساکت به شایعاتی که در خصوص عدم رعایت سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی توسط سپاهان مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
درحالیکه بعد از شایعات گسترده درباره انتقال بروزوویچ به النصر، شایعاتی هم درباره پیوستن او به بارسا مطرح شده بود این ستاره کروات پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که به ابهامات افزود.
روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، به شایعاتی که پیرامون انتقال او به لیگ عربستان مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
اخیرا شایعاتی درباره مرگ کشمری طی یک حمله در پاریس مطرح شده است.
همزمان با فرارسیدن فصل گرما و شروع طرح‌های مدیریت مصرف برق، شایعاتی در شبکه‌های مجازی پیرامون میزان مصرف برخی لوازم خانگی همانند یخچال‌ فریزرها مطرح می‌شود که با محاسبات ریاضی همخوانی ندارد.
با وجود شایعات مطرح شده جلسه مجمع باشگاه استقلال طبق قرار قبلی صبح فردا برگزار می‌شود.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
در روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست دستمزد نجومی مارکوس رشفورد از منچستریونایتد مطرح شده بود که این ستاره انگلیسی این شایعات را به شدت تکذیب کرد.
همین حالا هم شایعات زیادی درباره صداوسیما مطرح است که این رسانه با شیوه‌های مختلف، خریدن حق پخش بازی‌های خارجی را دور می‌زند و تلاش می‌کند در این راستا، با کیفیت موجود، بازی‌ها را به دست مخاطب برساند. گو اینکه این کیفیت همیشه هم خوب از آب درنمی‌آید و بعضا مجبور می‌شوند با پوشاندن لوگو و کد‌های ارسالی روی تصویر، بازی‌ها را پخش کنند
برخلاف شایعاتی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در خصوص اشکان دژآگه مطرح شده بود، این بازیکن به همکاری خود با فولاد پایبند مانده است.
ولادیمیر آلکنو در گفت و گویی با ما به شایعاتی که پیرامون حضورش در تیم ملی والیبال ترکیه مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
یکی از ادعاهایی که درباره پریا فرامرزی مطرح شده بود این بود که او ۱۶ سال دارد و برخلاف قوانین کنار زندانیان بزرگسال زندان عادل‌آباد شیراز نگهداری می‌شود.
رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با بیان اینکه هیچ دانشجوی این دانشگاه در بازداشت نیست، گفت: گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می‌شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.
درویش در مورد شایعاتی که پیرامون پرسپولیس به خصوص موضوع عدم بازگشت لوکادیا به ایران مطرح شده، عنوان کرد: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس است آیا وقتی را سراغ دارید که هیچ شایعه‌ای نباشد؟
دادستان ایلام گفت: ماجرای خودکشی این دختر خانم هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می‌شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی‌ها و عنادورزی‌های رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
این نخستین بار نیست که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، شایعاتی در مورد انتصاب علی لاریجانی به سمت‌های مختلف مطرح می‌شود. پیش از این هم خبرهایی مبنی بر ریاست او بر هیات امنای دانشگاه آزاد و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح بود که این خبرها هم پس از مدتی تکذیب شد.
در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ