جورجینا رودریگس، نامزد رونالدو، در مورد شایعاتی که به انتقال این بازیکن به اتلتیکو در تابستان گذشته مربوط بود، صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
رونالدو در واکنش به شایعات اخیر تصاویر جدیدی از تفریح با فرزندانش منتشر کرد.
اولین واکنش رونالدو به جدایی از نامزدش جورجینا
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو گفت تنها احمق‌ها چنین شایعاتی را باور می‌کنند.
مدتی هست که اخباری مبنی بر این که روابط جورجینا و رونالدو به درستی پیش نمی رود دهان به دهان می شود. حالا جورجینا نامزد رونالدو با یک استوری اینستاگرامی به این شایعات واکنش نشان داده است. او در این استوری نوشت: «حسادت شایعات را ایجاد می کند.»
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو گفت تنها احمق‌ها چنین شایعاتی را باور می‌کنند.
النصری‌ها در شرایطی به این برد باارزش رسیدند که از حریف خود عقب بودند اما با ضربه ایستگاهی تماشایی کریستیانو رونالدو به بازی برگشتند و موفق به کسب پیروزی شدند.
یک خواننده مشهور عرب در مصاحبه جدید خود به افزایش محبوبیت جورجینا رودریگز بین جوانان کشورش واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
مراسم روز ملی عربستان در حالی برگزار شد که جورجینا رودریگس، نامزد مشهور کریستیانو رونالدو به آن واکنش نشان نداد.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو به گلزنی او مقابل پاری‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد.
جورجینا رودریگرز نامزد رونالدو در صفحه اینستاگرام خود به حضور رونالدو در النصر واکنش نشان داد و از او حمایت کرد.
جورجینا نامزد رونالدو به حضور او در النصر واکنش نشان داد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد. حمله همسر رونالدو به سانتوس: لیاقتش را نداشتی!
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد.
همسر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار برابر سوئیس ناراحت است و ابراز تاسف کرد.
رقبای انتخاباتی جورجیا ملونی در واکنش به توئیت او از «سوءاستفاده» از حادثه روی داده در شهر پیاچنتسا انتقاد کردند. انریکو لتا، رهبر حزب دموکرات ایتالیا گفت: «استفاده از تصاویر تجاوز جنسی زننده است. استفاده از آن با اهداف انتخاباتی زننده‌تر هم هست.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ