وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که پنج کشتی حامل غلات روز شنبه بنادر اوکراین را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
ارومیه - فینالیست های ۵ وزن دوم چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند.
ارومیه- نفرات برتر ۵ وزن چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی در ارومیه معرفی شدند.
ارومیه - نتایج مسابقات ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در ارومیه مشخص شد.
نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی آزاد جام عبدالله موحد مشخص شدند.
نفرات راه یافته به دیدارهای فینال و رده‌بندی ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد مشخص شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال و کاپیتان تیم ملی برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی ایران را به مقصد مانیل ترک کردند.
نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد انتخابی جام تختی مشخص شدند.
۵ پرونده تخلف دوپینگ از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
وزارت دفاع تایوان از رؤیت ۱۲ فروند جنگنده و ۵ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
نفرات برتر ۵ وزن نخست و همچنین فینالیست‌های ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی مشخص شدند.
اهواز- اتحادیه جهانی کشتی، اسامی پنج فرنگی کار برتر جهان را برای کسب عنوان ستاره سال ۲۰۲۲ جهان معرفی کرد که کشتی گیر خوزستانی در این فهرست حضور دارد.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا در حال برگزاری است.
تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی دانشجویان با کسب ۵ مدال به کار خود پایان داد.
یکی از برترین کشتی گیران آزاد تاریخ ترکیه در ۹۱ سالگی درگذشت.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
راهیابی ۳ کشتی‌گیر کشورمان به فینال مسابقات جوانان جهان روز درخشانی را برای ایران رقم زد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
تصادف مرگبار یک اتوبوس حامل اشغالگران صهیونیستی حداقل ۵ نفر کشته و تعدادی زیادی نیز زخمی برجای گذاشت.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.
سفیر اوکراین در بیروت اعلام کرد: انتظار داریم ۲۶ هزار تن ذرت به طور قانونی در کشتی «رازونی» به بیروت صادر و ظرف ۴ تا ۵ روز آینده وارد بنادر لبنان شود.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ