وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که اولین کشتی باری با غلات اوکراینی در سواحل استانبول پهلو گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی =فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در این حادثه یک تن کشته و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شده است با این حال هنوز مشخص نیست که قربانی دوم این حادثه همان فردی است که زخمی شده بود یا خیر.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
نایب قهرمان وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد جهان به مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب رسید.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به کشت گیاه وحشی آنغوزه شدند که می تواند به عنوان ماده اولیه عطر سازی مورد استفاده قرار بگیرد.
یک کشتی مبتنی بر هوش مصنوعی که قابلیت حمل پهپاد، زیردریایی‌ها و حتی وسایل نقلیه روی آب بدون سرنشین دارد و می‌تواند به‌طور خودکار در آب‌های آزاد حرکت کند در چین رونمایی شد.
سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است به همراه دوستم، اقدام به سرقت میله‌های فلزی بین سنگ‌های نمای ساختمان‌ها می‌کنیم. این فلزات گرانقیمت است و در بازار با مبلغ خوبی می‌فروشیم. شب حادثه در حال سرقت فلزات نمای ساختمانی بودیم که پلیس متوجه ما شد و در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی، همدستم کشته شد.
سخنگوی وزارت صمت از تخلیه اولین کشتی حامل خودروهای وارداتی تا ساعت ۲۳ امشب در بندر لنگه خبر داد.
برنامه دیدارهای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2022 مشخص شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی‌ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند. اکثر زندانی‌های مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که ترکیب کشورمان مشخص شده است.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول مسابقات این رشته در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان، به دو مدال نقره دست یافت.
کامران قاسم‌پور نخستین طلای ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان را کسب کرد.
شکست شب گذشته حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور تاثیری عمیق بر ذهنیت هواداران این کشتی‌گیر بی‌مانند ملی ایران گذاشته است.
کشتی ایران شب سختی را برابر تیم ملی آمریکا گذراند، سه شکست برابر آمریکائیها شب تلخی را برای ایرانی های کشتی دوست رقم زد
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از چین شکست خورد.
محمد نخودی در یک کشتی نفسگیر با پیروزی ۵-۴ مقابل حریف اوکراینی به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن ۷۹ صعود کرد.
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.
وزیر خارجه اوکراین در توئیتی نوشت: روز تسکین جهان به‌خصوص برای کشور‌های دوست در خاورمیانه، آفریقا و آسیا فرارسیده و اولین محموله غلات اوکراین از زمان شروع تهاجم نظامی روسیه بندر اودسا را ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ