ائتلاف متجاوز سعودی امروز شنبه یک کشتی دیگر یمنی حامل دیزل را توقیف و مانع از رسیدن آن به بندر الحدیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق بیانیه گارد ساحلی اندونزی، این نفتکش به نام MT Arman ۱۱۴ در حال حمل ۲۷۲،۵۶۹ متریک نفت خام سبک و مشکوک به انتقال غیرمجاز این محموله به کشتی دیگری بوده است.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که پیش‌بینی می‌شود آمریکا به زودی کار تخلیه نفت از یک نفتکش ایرانی را که پیشتر توقیف کرده بود، آغاز کند. این کشتی در حال حاضر، در سواحل تگزاس لنگر انداخته است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات مقامات اوکراین درباره آمادگی‌شان برای «کشتن روس‌ها در سراسر دنیا» را «ددمنشانه» توصیف کرد.
نیروی دریایی انگلیس مدعی شد که یکی کشتی حامل تسلیحات ایران را در دریای عمان متوقف کرده است.
زن جوان توضیح داد: فرزندم در صندلی عقب نشسته بود و من در حال رانندگی بودم که ناگهان ۲ مرد موتورسوار به ماشینم نزدیک شدند. مردی که ترک موتور نشسته بود قمه‌ای به من نشان داد و تهدیدم کرد که توقف کنم. من که وحشت کرده بودم به حرکت ادامه دادم. اما موتورسواران دست از سرم برنداشتند و به تعقیب من ادامه دادند تا اینکه یکی از آن‌ها با قمه شیشه ماشینم را شکست و کیفم را که روی صندلی شاگرد بود به سرقت برد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف ۴ کشتی حامل فرآورده های نفتی و سوخت این کشور توسط ائتلاف سعودی خبر داد.
ائتلاف متجاوز سعودی یک کشتی دیگر حامل سوخت بنزین یمن را توقیف کرد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف دو کشتی حامل فرآورده های نفتی برای این کشور از سوی ائتلاف سعودی خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی دو فروند کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف یک کشتی حامل سوخت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
در پی توافق انجام شده میان مقامات دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و یونان، کشتی حامل محموله نفتی ایران پس از شش ماه توقف، ساعاتی پیش آب‌های یونان را به مقصد از پیش تعیین شده خود ترک کرد.
کشتی حامل سوخت یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی توقیف شد.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را برغم دریافت مجوزهای لازم توقیف کرد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی یک فروند کشتی یمنی حامل بنزین را توقیف کرد.
شرکت نفت یمن با اعلام ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده، از ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل خواست روند توقیف کشتی های سوخت رسان و راهزنی دریایی را متوقف کنند.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد که با این اقدام شمار کشتی های توقیف شده به ۱۲ فروند رسید.
وزیر حمل و نقل یمن تاکید کرد که سازمان ملل با هدایت نادرست کشتی های یمنی در عملیات توقیف کشتی های حامل سوخت این کشور شریک است.
پارلمان یمن توقیف کشتی های حامل مازوت و گازوئیل این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی را محکوم کرد.
سخنگوی شرکت نفت یمن ضمن متهم کردن سازمان ملل به همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در زمینه محاصره علیه مردم یمن، از توقیف سه کشتی حامل فرآرده های نفتی در بنادر یمن توسط این ائتلاف خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ