وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو کشتی حامل محصولات کشاورزی بنادر اوکراین را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان از انواع جدیدی از نانوذرات لیپیدی برای ارائه دو روش درمانی ام آر ان‌ای (mRNA) استفاده کردند تا اطمینان حاصل کنند که سلول‌های دندریتیک به اندازه کافی فعال شده‌اند تا چرخه ایمنی سرطان را تقویت کنند.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
بر اثر ریزش یک پل جاده ای در حال ساخت در پایتخت تایلند حداقل دو نفر کشته شدند.
این اثر باستانی زمانی پیدا شد که کارگران تحت نظارت حفاظت شهری شهرداری نِمی مشغول تمیز کردن دریاچه بودند. این مجسمه برای بررسی دقیق به متخصصان تحویل داده شد. مقامات شهر هنوز اطلاعات خاصی از جمله قدمت این مجسمه ارائه نکرده‌اند. با این حال، درباره اهمیت تاریخی آن گمانه‌زنی‌هایی شده است.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
در پی آتش‌سوزی در یک رستوران ایتالیایی در مادرید پایتخت اسپانیا، دو نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند که حال شش نفر از آنها وخیم است.
شایعه تیراندازی در عرصه پرازدحام کنسرت باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن ۸ نفر در منطقه روچستر نیویورک شد. حال یکی از مجروحین که یک زن است، وخیم اعلام شده است.
مسابقات دو وزن نخست رقابت‌ها بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال ۲۰۲۳) جام ابراهیم مصطفی، از ظهر امروز در شهر اسکندریه مصر در حال برگزاری است.
«مردم ترکیه از زمان وقوع زلزله ویرانگر سال ۱۹۹۹ این کشور تا به امروز، مجموعا چیزی در حدود ۴.۶ میلیارد دلار را به عنوان مالیات زلزله پرداخت کرده اند تا این منابع مالی در زمینه مستحکم سازی خانه‌ها و مقابله با زلزله‌های احتمالی آتی هزینه شوند. حال اردوغان و دولت وی به ویژه پس از وقوع زلزله اخیر ترکیه که با کشته و مجروح شدن هزاران شهروند این کشور همراه شده با این پرسش اساسی رو به رو هستند که حقیقتا این منابعی مالی در طول بیش از دو دهه اخیر در چه حوزه‌هایی هزینه شده اند؟»
مسابقات دو وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف دو کشتی حامل فرآورده های نفتی برای این کشور از سوی ائتلاف سعودی خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی دو فروند کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
در گذشته به دلیل کم توجهی دولت‌ها به موضوع مهم تجارت خارجی با کشور‌های همسایه، عملا حضور ایران در بازار قطر کمرنگ شده بود و کشورهای، چون ترکیه، چین و... وارد این بازار شده بودند. حال با رویکرد جدید دولت سیزدهم، شاهد تغییر این روند و رسیدن به تجارت سه میلیارد دلاری بین دو کشور هستیم.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را برغم دریافت مجوزهای لازم توقیف کرد.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
دو کشتی حامل سوخت هسته‌ای بازفرآوری‌شده موسوم به اکسید مخلوط(MOX)، از فرانسه به ژاپن ارسال شد.
دور مقدماتی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد که با این اقدام شمار کشتی های توقیف شده به ۱۲ فروند رسید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.
طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل کالاهای اساسی به وزن ۱۰۳ هزار تن وارد بندر امام (ره) شدند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو کشتی حامل محصولات کشاورزی بنادر اوکراین را ترک کرد.
دو کشتی در روز دوشنبه از بنادر اوکراین اجازه خروج گرفتند تا به مقاصد مورد نظر حرکت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ