وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو کشتی حامل محصولات کشاورزی بنادر اوکراین را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
آژانس مهاجرت سازمان ملل امروز اعلام کرد که در حادثه غرق‌شدن ۲ کشتی حامل پناهجویان در ایتالیا، ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن مفقود شدند.
حمله فردی مسلح به ساختمانی در حال ساخت در نیوزلند، حداقل ۲ نفر کشته برجای گذاشت.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
بر اثر واژگونی یک قایق حامل پناهجویان در سواحل جزایر قناری ۲ نفر جان باخته و ۳۷ نفر مفقود شدند.
بر اثر سقوط بیلبورد بر روی خودروهای در حال تردد بر روی پل اکتبر در مرکز قاهره، در پی وزش باد شدید و توفان شن ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
اهواز- مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از تخلیه ۲ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۱۴۴ هزار تن ذرت دامی در بندر امام خبر داد.
پلیس سنت پل در ایالت مینه سوتا در حال تحقیق و تفحص در مورد کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۳ نفر در تیراندازی در مرکز این ایالت است.
حداقل ۱۶ کشتی که بخشی از شبکه «ناوگان ارواح» هستند که به ایران اجازه می‌دهد تحریم‌های ایالات متحده را دور بزند، در ۲ ماه گذشته شروع به حمل نفت خام روسیه کرده اند.
زن جوان توضیح داد: فرزندم در صندلی عقب نشسته بود و من در حال رانندگی بودم که ناگهان ۲ مرد موتورسوار به ماشینم نزدیک شدند. مردی که ترک موتور نشسته بود قمه‌ای به من نشان داد و تهدیدم کرد که توقف کنم. من که وحشت کرده بودم به حرکت ادامه دادم. اما موتورسواران دست از سرم برنداشتند و به تعقیب من ادامه دادند تا اینکه یکی از آن‌ها با قمه شیشه ماشینم را شکست و کیفم را که روی صندلی شاگرد بود به سرقت برد.
سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف دو کشتی حامل فرآورده های نفتی برای این کشور از سوی ائتلاف سعودی خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی دو فروند کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرد.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا در حال برگزاری است.
مورد دوم، ولی داستان علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران است. او سال پیش، قبل از سفر تیم ملی کشتی به آمریکا، در ویدئویی بحث‌برانگیز از این گفت که سردادن شعار مرگ بر آمریکا به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید عملی چنین موضوعی را اثبات کرد. همین صحبت‌ها باعث شد نهایتا آمریکا، با وجود آنکه دبیر پیش‌تر گرین‌کارت این کشور را داشته، به رئیس فدراسیون کشتی ویزا ندهد
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرماندار سراوان گفت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
۱۷ کشتی دیگر حامل غلات اوکراین طی ۲ روز اخیر بنادر این کشور را ترک کردند.
۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت محموله توقیف شده ۲ فروند کشتی تانکر Delta Poseidon و Prudent Warrior، و خدمه آنها توضیحاتی ارائه کرد.
رسانه های افغانستان از وقوع یک انفجار در شهر کابل و هدف قرار گرفتن خودروی حامل نیروهای طالبان در پایتخت این کشور خبر می دهند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۲ کشتی دیگر حامل غلات اوکراین صبح امروز بندر اودسا در این کشور را ترک کردند.
خودروی حامل «عمر خالد خوراسانی» و ۲ نفر دیگر از همراهانش درپی انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت پکتیا واقع در افغانستان منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ