اسامی محسن برمهانی، پیمان جبلی، احمد نوروزی، یوسف پورانواری، آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی گفت: حادثه‌ای که در شاهچراغ اتفاق افتاد ادامه مسیری است که موساد و سیا در گذشته می‌رفتند و از طریق داعش تلاش کردند که ایران را ناامن جلوه دهند.
در ماه جولای و برای هشتمین ماه متوالی، شرکت‌های نفتی آمریکایی تعداد دکل‌های فعال نفتی خود را کاهش داده‌اند.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش راهکارهای مواجهه با پروژه اسلام هراسی گفت: امروز پشت هر دشمنی‌ با اسلام و مسلمانان ، دست آمریکا و صهیونیسم فعال است.
دومینوی گسترش روابط و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم به آمریکای لاتین رسیده؛ منطقه‌ای پر از فرصت‌های سیاسی و اقتصادی که دیگر حیاط خلوت آمریکا نیست و البته تعامل با کشورهای آن برنامه خاصی می‌طلبد.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
نیرو‌های مسلح اوکراین به طور فعال نه تنها از هواپیما‌های بدون سرنشین FPV دست ساز با قیمت ۱۰۰۰ دلار، بلکه از کوادکوپتر‌های غیرنظامی نیز استفاده می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین‌ها DJI Mavic ۳ است. این پهپاد می‌تواند نارنجک‌ها را روی مواضع دشمن پرتاب کند و حتی خودرو‌های زرهی را فراتر از نیروی انسانی دشمن نابود کند.
یک فعال حقوقی آمریکایی در امور بشردوستانه در توئیتی معنادار با طعنه به سیاست‌های جنگ‌طلبانه کاخ سفید در اوکراین فاش کرد که دولت بایدن به دنبال تکرار سناریوی افغانستان در اوکراین است.
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.
برخلاف بیست سال پیش، امروز احتمال بیشتری هست که مردم آمریکا با یک حمله تروریستی از سوی مهاجمان منفرد مواجه شوند تا از سوی یک سازمان تروریستی بسیار ساختارمند. تهدیدات انفرادی امروز می‌تواند به شیوه‌ای غیرقابل پیش‌بینی براساس انگیزه‌های گوناگون فعال شود.
سخنگوی رسانه‌ای سفارت روسیه در واشنگتن می‌گوید که تحریم‌های آمریکا علیه ۶ تبعه روس فعال در نظام قضایی مسکو مداخله در امور داخلی روسیه است.
وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه نقض تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی، ۹ شرکت فعال در بخش نفت و پتروشیمی را هدف تحریم قرار داد.
وزیر خارجه گفت: سفرای ما به طور فعال مناسبات را پیگیری می‌کنند و خرسندم مواضع دو کشور در موضوعات بین المللی به شکل درست و در مسیر خوبی قرار دارد. ما برای استقلال سیاسی برای نظام چندجانبه گرایی تلاش میکنیم.
اعتراضات خیابانی در واکنش به قتل یک فعال محیط زیست به دست پلیس آمریکا، به خشونت کشیده شد!
عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای طی توئیتی نوشت:
کاردار سفارت آمریکا در روسیه می‌گوید که ادامه فعالیت این سفارت در مسکو، برای واشنگتن اهمیت زیادی دارد.
نماینده مردم اهواز گفت: ما گوش شنوا داریم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیرا یک فعال رسانه‌ای را برای اینکه اظهارنظری درباره کشته شدن دانش آموزان در مدارس را مطرح کرده بود تا تجارت اسلحه خود را داشته باشد، ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد آیا این نوع رفتار با آزادی بیان و مهد آزادی است؟
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد دولت آمریکا از مدت‌ها قبل در جنگ اوکراین حضوری فعال دارد و اینکه واشنگتن دروغ می‌گوید که به مسکو پیشنهاد گفت‌وگو داده است.
آمریکا سیاست خاورمیانه‌ای خود را تغییر داده و با کاهش تعهدات امنیتی خود در منطقه غرب آسیا به دنبال حضور فعال در منطقه شرق آسیا و پیگیری راهبرد «مهار چین» است.
جلال جلالی‌زاده گفت: مطمئن هستم تا زمانی که هم ایران و هم آمریکا از خواسته‌هایشان کوتاه نیایند و بخواهند به حداکثر چیزی که می‌خواهند برسد، نتیجه‌ای در کار نخواهد بود.
منابع خبری بامداد سه شنبه از فعال شدن سامانه پدافند هوایی سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند.
ند پرایس گفت: استفاده از حق آزادی بیان برای دفاع از حقوق زنان هرگز نباید جرم‌انگاری شود. آزادی بیان اصلی است که ما در سراسر جهان و در هر زمان و با هر دولتی و در هر کجا از آن حمایت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ